Karina Hulesangerhule Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hei! Jeg bare lurer på en ting ... Hva er mest av kjempemye og utrolig mye? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 ...en annen: Hvor mange er flere? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hva mener du? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Det jeg tror jale mener er at det ikke er en bestemt definisjon på "kjempemye" og "utrolig mye" og at det derfor er umulig og svare på spørsmålet ditt. Dette er ett sånt spørsmål der du typisk nok vil få like mange svar som personer som svarer... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Det er riktig ChristianL, det var akkurat det jeg mente... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Utrolig mye er mer enn kjempemye. Utrolig mye er så mye at man ikke kan tro det. Kjempemye når ikke helt opp til det. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå