LarsFromasj Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Noen som vet om noen bra bilspill, som ikke krever supert GFX-kort? Har vært borti en del bilspill, siden jeg er veldig bilinteressert, og er ute etter et litt realistisk spill. Gjerne et der du kan style / modifisere biler, trimme osv. (Har prøvd Street Legal 1 og 2) Men rally-spill er også og foretrekke, men IKKE Formel-1 På forhånd takk! Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du kan prøve et godt gammelt spill som hetter Death Rally hvis jeg husker rett. Spillet er i 2d, og man ser det ovenfor. Man kjører i en liga og kan bygge på bilen. Kanskje du finner det på abandon warez sider. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 OKey, skal prøve det... Laster også ned Microsoft's Rallisport Challenge, håper det er bra... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kan anbefale Ignition. Veldig morsomt, kun 30mb, men helt grei grafikk. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 OKey, skal prøve det...Laster også ned Microsoft's Rallisport Challenge, håper det er bra... Om du finn death rally så hadde det vore fint om du kunne gje tilbakemelding på om du får lyd. Eg har ikkje hatt lyd på det spelet sidan eg køyrde det i windows 95..... :x Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Rally Trophy, ColinMcRae 2,3 , Nascar2003, Need4Speed Porche Unleashed/Hot Pursuit2, GTA2, Carmageddon TDR2000, Test Drive Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Kan anbefale Ignition. Veldig morsomt, kun 30mb, men helt grei grafikk. Ignition var knall bra!!! *lete gjennom gamle CD`er og håpe å finne...* :wink: Noen som vet om dette er abandonware?? Finn et plutselig ønske om å spille det, og fant det ikke her Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Midnight Club II: Litt urealistisk handling, men det er det som er sjarmen med spillet og rallisport challenge er ganske gøy når man spiller en 4 stk (på xbox-en i hvert fall) Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Midnight Club 2 og Street Legal Racing : Redline er morro.. kanskje ikke de beste spillene hvis du vil ha virkelig basert men morro styling osv Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1307...hlight=bilspill http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1241...hlight=bilspill Et aldri så lite søk skader ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå