Ph.D Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når jeg justerer vinkelen på skjermen min, altså dytter den fram eller bakover, skjer det noe med skjermen. Bildet fryser, og fargene endrer seg. Er det noe galt med skjerm-kortet? Den bærbare datamaskinen ble tre år gammel nå i juni. Jeg vet ikke om dette har noe å si, men jeg legger til noen detaljer: Skjermen er 17,5" Den er 3 år gammel Jeg skrur den sjelden av, istedet låser og klapper jeg sammen PCen når jeg ikke bruker den. Takker og bukker for hjelp. Legger til mer info dersom det trengs. Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 *BUMP* Please, 80 visninger, men ingen svar? Jeg antar at grunnen til skjermproblemet er at den begynner å bli gammel og slitt. Men jeg trenger bare en med litt mer peiling på PC til å bekrefte det, så jeg er sikker. Er det mulig å fikse det med bærbar PC? Stasjonere er jo mye lettere å bytte ut deler på. En bærbar har mange små deler, så inn der tør jeg ikke gå. Takk for hjelp. : Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det kan også være kabelen til skjermen som er litt løs, og når du da justerer skjermen, så mister den litt kontakten. Hvordan er det når du spiller på den? Noen problemer da? Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, ingen problemer med spill/film. Det er bare idet jeg beveger på skjermen at bildet forstyrres. Hvordan kan jeg fikse på kabelen? Jeg er usikker på om jeg bør gå inn i PCen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Klapper du den veldig hardt igjen? Er nok kablen mellom selve skjermen og resten av pcen som er slitt etter å ha blidt lukket mange ganger opp og ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå