teaspoon Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 HJELP!! Prøver å fikkse ei maskin som har allt for treig oppstart, kjører win98, og nå kjører jeg scandisk... Hjelp fort. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hvis den har nettverkskort og ikke er koblet i nett, sett fast IP eller disable kortet helt. Hvis kortet er satt til å motta IP automatisk sløser windows masse tid på å prøve å finne en DHCP-server som ikke finnes. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hva skal scandisk gjøre med treig oppstart a? gjør deframenterern til som ligger i Norton utilities pakka Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 eller windows defrag hvis man ikke har norton utilities. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Scandisk sjekker disken for feil, og feil på disk kan føre til treig oppstart. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det kan være lurt å reske litt opp i registeret, husker at jeg fjernet mange strenger i registeret som tilhørte programmer som jeg hadde uninstallert for lenge siden, dermed startet maskinen 40 sek raskere. Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 gå inn i Msdos.sys (husk på å sette på skrivebeskyttelsen når du er ferdig) Gjør dette: Logo=0 BootDelay=0 Da spare man noen sekunder. Og skru av Serieporten i bios hvis du ikke bruker utstyr som er koblet til serieporten. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 helt riktig som du sier, malangsmo, det kan man også gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå