psychomikkel Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hey! Jeg har nå spillt BO en stund og liker spiller, men på jakt etter en klan jeg kunne spille med, eller e.v.t spillere og starte en klan med! Jeg er ikke utrolig god, men helt middels vil jeg anta. Så hvis du er med i en klan som leter etter spillere, eller hvis du er en spiller som er opp for og starte opp en klan så send meg en email; [email protected] Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 hvor gammel er du? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 For det første ville ikke eg publisert mailen min til offentligheten. For det andre så kan det hende du har mer hell her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=607 Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg også søker clan. Send meg en melding. Var Pro før, men etter PSN ble hacka har jeg ikke spilt så mye. KD 1,65 på multiplayer og har mic. Er 15 år, send meg en melding hvis noen har en clan jeg kan joine Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Les hva eg skriver. Prøv linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå