OC-Freak Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Det jeg har gjort på maskiner med dårlig signal er å bytte det interne kortet med kort fra intel. Slik som f.eks dette: http://www.prisjakt.no/product.php?p=935831 Dette har oftest løst problemene. Du får tilgang til kortet ved å fjerne dekselet under, kortet er bare festet med en eller to skruer og er lett å skifte. Lenke til kommentar
XOCOX Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Ok, da gjør jeg nok det. Lurer også på om dette kabinettet vil passe til den ordinære hardisken? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 skal passe bra det ja. 1 Lenke til kommentar
XOCOX Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Tusen hjertlig takk for svar! Da skal jeg være rimelig godt forberedt på SSD hardisken som er klar for å hentes om 1 ukes tid. Lenke til kommentar
XOCOX Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Fikk Intel Centrino Advanced kortet i posten idag. Når jeg hadde installert det i PC'en for så å skru den på, kom det opp at det nettverkskortet som var installert ikke var støttet av HP. Altså, det var blacklisted. Er det mulig å laste ned noe som gjør at jeg kan bruke nettverkskortet selvom? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Det var jeg ikke klar over, eneste du kan sjekke om HP har en nyere bios til denne maskinen (kanskje det ikke er blacklista da). Ellers vet jeg ikke. Har ikke prøve å bytte kort på min da jeg er ok fornøyd med ralink kortet som er i min. Lenke til kommentar
XOCOX Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hmm, Ok. Skal prøve det da. Vet du om det evt. finnes noen modet BIOS som har whitelisted kortet? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan er det å bytte fra HDD til SSD når man skal installere Windows 7 på nytt. Funker det med gjenopprettings cd, er jo produkt nøkkel under pc`en så burde jeg ta ren installering av gå til produsentens hjemmeside for å laste ned drivere? Lenke til kommentar
XOCOX Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Det går fint an med gjenopprettingsplater. Fordi HP har et program med i CD'en som heter HP Recovery. Har nettopp gjort det selv. Endret 8. august 2012 av XOCOX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå