Gå til innhold

HP Pavillion DV6-6071, rimelig gamerbærbar. Test/førsteinntrykk.


Anbefalte innlegg

Takk for hjelpen. Skal ta en opprydning på maskinen og se om det hjelper. :)

 

Edit: Vil det være noe å hente på å skifte ut den RAM brikken som står i nå med 2x4 GB med 1333 MHz hastighet eller høyere?

Endret av XOCOX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mnjanei. For det første er det ikke sikkert at prosessor kan utnytte noe mer enn 1066 MHz, men uansett er det bare snakk om bittesmå forskjeller, og ingenting som du vil merke noe særlig til. Men det kan heller ikke skade, så lenge maskinen godtar 1333 brikker.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Den ene kommer med monteringstilbehør for stasjonær pc, samt noe påslengt software. Gå for den billigste, hvis du nå likevel ser på 256 GB ;)

 

Redigert: I motsetning til OC-Freak er jeg selv noe skeptisk til OCZ ... men men. Det er jo en veldig god pris.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Har den faktisk enda (min søster bruker den nå mens hennes er på service).

 

Eneste jeg har gjort er å installere ren win 7 installasjon. Men merker at HDD holder igjen.

 

Eneste som kan være verdt å oppgradere utenom HDD er å sette inn mer minne, holder med 1066MHz, er så lite å hente på å gå for 1333MHz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan er det å rense denne PCen for støv? Går det an uten å måtte åpne hele kabinettet, eller er det enkelt å komme til viftene ved å åpne den?

 

Sliter også litt med signalstyrken på trådløst nett. Har ikke mulighet til å flytte ruteren så lurer rett og slett på om det går an å plugge inn et USB-nettverkskort elns? Vil dette hjelpe og evt. har dere noen å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...