Gå til innhold

HP Pavillion DV6-6071, rimelig gamerbærbar. Test/førsteinntrykk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres bra ut ;) Må nesten gå til innkjøp av en bærbar når jeg skal flytte med dama.. Det andre kjønnet liker visst ikke de "store boksene" de..

 

Da hadde jeg beholdt den store boksen, så kunne dama fått lov til å bo alene :blush:

 

Haha, tror nok jeg beholder den stasjonære også, men lager en NAS eller noe tull av den. Gjemmer den i bua tenker jeg! ;)

 

Men takker og bukker for alle svar.

Lenke til kommentar

Pga. at skjermoppløsningen er litt lavere på denne kontra det som er vanlig på spillbærbare ellers, kan man nok forvente å kunne dra spill på litt høyere grafikkinnstillinger enn det man ellers kunne ha gjort.

Men SC2 på ultra og 1920x1080 oppløsning er en tung oppgave for sterkere skjermkort enn dette, så tror ikke du skal ha for høye forventninger.

Lenke til kommentar

Mottatt PC'en! Liker den veldig så langt. Har avinstallert alt av jøggel og dritt som var installert fra før nå.

 

Klokket du skjermkortet OC-Freak? Vet ikke om jeg tør det men..

 

Normalt sett klokker jeg ikke skjermkortet, det er mer enn kraftig nok til alt jeg bruker maskinen til, men ja jeg testa hvor langt jeg kunne presse det om nødvendig. ;)

 

800MHz core og 900MHz minne burde være ganske trygt og oppnåelig for alle.

 

PS: Fn + space slår av det irriterende ledlyset rundt touchpaden!

Lenke til kommentar

Mottatt PC'en! Liker den veldig så langt. Har avinstallert alt av jøggel og dritt som var installert fra før nå.

 

Klokket du skjermkortet OC-Freak? Vet ikke om jeg tør det men..

 

Normalt sett klokker jeg ikke skjermkortet, det er mer enn kraftig nok til alt jeg bruker maskinen til, men ja jeg testa hvor langt jeg kunne presse det om nødvendig. ;)

 

800MHz core og 900MHz minne burde være ganske trygt og oppnåelig for alle.

 

PS: Fn + space slår av det irriterende ledlyset rundt touchpaden!

Gjør du det i BIOS eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...