porlaket Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er lett på DV6 ihvertfall, og de fleste bærbare. Er kun noen få som er kronglete og du må ha av tastatur osv, flestebarten er det et deksel under + et par skruer som holder disken. Mister du ikke garantien hvis du skrur på dataen selv? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Skal ikke miste garantien ved å bytte HDD/RAM. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Skal ikke miste garantien ved å bytte HDD/RAM. Goodie Du har vel ikke kunne teste Starcraft 2 på denne maskina? Eneste spillet jeg spiller for tiden... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Kommer nok ikke til å legge in SC2 med det første, men det skal gå flytende på high ihvertfall, muligens det også kan spilles på ultra. Endret 13. juni 2011 av OC-Freak Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det høres bra ut Må nesten gå til innkjøp av en bærbar når jeg skal flytte med dama.. Det andre kjønnet liker visst ikke de "store boksene" de.. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Det høres bra ut Må nesten gå til innkjøp av en bærbar når jeg skal flytte med dama.. Det andre kjønnet liker visst ikke de "store boksene" de.. Da hadde jeg beholdt den store boksen, så kunne dama fått lov til å bo alene Endret 13. juni 2011 av lucky666 Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det høres bra ut Må nesten gå til innkjøp av en bærbar når jeg skal flytte med dama.. Det andre kjønnet liker visst ikke de "store boksene" de.. Da hadde jeg beholdt den store boksen, så kunne dama fått lov til å bo alene Haha, tror nok jeg beholder den stasjonære også, men lager en NAS eller noe tull av den. Gjemmer den i bua tenker jeg! Men takker og bukker for alle svar. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Pga. at skjermoppløsningen er litt lavere på denne kontra det som er vanlig på spillbærbare ellers, kan man nok forvente å kunne dra spill på litt høyere grafikkinnstillinger enn det man ellers kunne ha gjort. Men SC2 på ultra og 1920x1080 oppløsning er en tung oppgave for sterkere skjermkort enn dette, så tror ikke du skal ha for høye forventninger. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 I dag så spiller jeg SC2 med 1920x1080 på low.. Selv om jeg har bra nok pc for ultra ^^ Vil bare være 110% sikker på at det ikke er noe fps-spikes.. hehe Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Man spiller ikke spill som SC2 for grafikkens skyld. Å tape pga litt lag i store slag er nesten værre følelse enn å tape mot 6pool. Endret 13. juni 2011 av EivindS_ Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) men, følger det med en winhome cd, eller må man bestille dette hos hp? tror jeg bestiller dette http://www.best2serve.com og legger det inn på SSD disken Endret 13. juni 2011 av Morten A Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Følger ikke med noen plater, jeg brant ut gjennopprettingsplater via HP sin programvare (som tok 4!!!! timer for 4 plater). Tviler på at HP sender deg windows plate, men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 skal gå fra best2serve, har hørt dette før. men koster 200-300kr Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Mottatt PC'en! Liker den veldig så langt. Har avinstallert alt av jøggel og dritt som var installert fra før nå. Klokket du skjermkortet OC-Freak? Vet ikke om jeg tør det men.. Endret 15. juni 2011 av Blax Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er ikke noe i veien for å overklokke skjermkortet så lenge du holder et lite øye med temperaturene, men det bør man jo gjøre uansett. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Mottatt PC'en! Liker den veldig så langt. Har avinstallert alt av jøggel og dritt som var installert fra før nå. Klokket du skjermkortet OC-Freak? Vet ikke om jeg tør det men.. Normalt sett klokker jeg ikke skjermkortet, det er mer enn kraftig nok til alt jeg bruker maskinen til, men ja jeg testa hvor langt jeg kunne presse det om nødvendig. 800MHz core og 900MHz minne burde være ganske trygt og oppnåelig for alle. PS: Fn + space slår av det irriterende ledlyset rundt touchpaden! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Mottatt PC'en! Liker den veldig så langt. Har avinstallert alt av jøggel og dritt som var installert fra før nå. Klokket du skjermkortet OC-Freak? Vet ikke om jeg tør det men.. Normalt sett klokker jeg ikke skjermkortet, det er mer enn kraftig nok til alt jeg bruker maskinen til, men ja jeg testa hvor langt jeg kunne presse det om nødvendig. 800MHz core og 900MHz minne burde være ganske trygt og oppnåelig for alle. PS: Fn + space slår av det irriterende ledlyset rundt touchpaden! Gjør du det i BIOS eller? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 nei gjør det med programvare, f.eks Sapphire trixx som kan lastes ned fra sapphire sine sider. MSI afterburner virker sikkert også, men da må man trikse litt i config fila for å åpne opp overklokkingsmulighetene. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Bestilte meg DV6-6071 i går natt, gleder meg som en unge til den kommer. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Vil ikke dette ( http://www.dustinhome.no/pd_5010546080.aspx ) være et bedre tilbud nå? Bedre skjermkort og koster en drøy 500lapp mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå