Gå til innhold

Jeg skal ikke ha en game-pc!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc etter hvert. Skal bruke den til type Guitar Pro 6, surfe så klart, film, musikk etc. Det skal ikke være en superduper pc, men skal ha bra oppløsning, HDMI-utgang, og ikke Mac eller HP! Trenger heller ikke BlueRay-spiller siden jeg enda holder meg til DVD :new_woot:

Prisklasse? Mer enn 5k, under 10k.

Så vet du om en pc som vil fungere bra til disse kravene, vær så snill og si ifra. Er ikke så flink når det kommer til pc, men kan noe :)

Har sett på Asus N43SN Noen kommentarer til den, evt lignende pc'er?

Endret av Inventium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på "Black Refinery" i den øverste tråden på "hjel til kjøp og salg..."-forumet. Den er nok midt i blinken.

Hadde planer om en bærbar pc. Glemte visst å skrive det :whistle:

Så videre på artikkelen, og på Dell XPS 15, men vanskelig å finne en ordentlig pris på den. Må evt bestilles fra Dell sine hjemmesider... :hmm:

Men takk for hjelpen, og for henviselsen :)

Lenke til kommentar

Er det bærbar eller stasjonær vi snakker om her?

Guitar Pro 6 virker ikke så hardt å kjøre, så jeg tror du kan klare deg fint med en bærbar til det.

Det er bærbar, ja. Nei, GP6 er nok ikke så vanskelig, men hadde vært fint om den kunne kjørt litt mer heavy enn det også ;)

Lenke til kommentar

ASUS N53SV

Kan denne være noe?

Så på den også. Tar jeg feil eller er den billigere enn N43SN? Var så vidt innom en link der de sa at N43SN hadde bedre skjermkort, mens N53SV hadde full HD-skjerm eller noe lignende. Hva er da konklusjonen? Hvem er best av de to?

Endret av Inventium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...