Gå til innhold

IOS 5 diskusjon

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da har Apple sluppet beta 2 av iOS 5.

Build nummer er: 9A5248D

Dere som har installert beta 1 må oppdatere til beta 2 en av de nærmeste ukene. Tidligere har gamle beta-versjoner sluttet å virke ett par uker etter at ny beta-versjon er ute.

Lenke til kommentar

Må lastes ned. Hår vel via iTunes som vanlig? Jeg får det ikke til å funke over på telefon iallefall. Har prøvd flere nettverk men det står bare network to slow or no WiFI. Og ja WiFI er på.

Må gjøre det via iTunes eller XCode. Tipper at OTA oppdateringer kommer kommer før etter GM.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som bruker iTunes for å oppdatere telefonen:

Beta 2 av iOS er ikke kompatibel med beta 1 av iTunes 10.5. Dere må derfor først ta backup av iOS enheten med iTunes 10.5 beta 1. Etter det kan dere installere iTunes 10.5 beta 2. Når dere da kobler til iOS enheten vil dere høyst sannsynlig få en feilmelding, ignorer denne.

Gjør deretter en restore av iOS-enheten med beta 2 versjonen av iOS 5. Deretter kan dere kjøre en restore av tidligere backup.

Lenke til kommentar

Kan også bekrefte at sync med iTunes over Wi-Fi fungerer bra i beta 2.

Koble iOS-enhet til med USB kabel. Under devices/enheter i iTunes, kryss av for "Allow Wi-Fi sync". Etter synkroniseringen er fullført så synkroniserer iOS enheten over Wi-Fi.

For å tvinge synkrionisering fra telefonen kan dere gå inn i Settings -> General -> iTunes Sync.

Lenke til kommentar

Beta 2 til iPhone er en god del raskere og stabil. Skal innstallere på ipad 2 senere i dag.

Hadde få stabilitetsproblemer med beta 1, men skal være enig i at beta 2 er raskere.

Ser også ut som at batteritiden har blitt bedre. Beta 1 hadde en tendens til å henge seg i lokasjonstjenesten (GPS).

Så langt ser det også ut som at beta 2 for iPad 2 fungerer bra.

Hvis noen er også utvikler apps til iOS så er det gjort en del endringer i API'ene for iCloud fra beta 1 til beta 2 som er verdt å ta en titt på.

Lenke til kommentar

10.5.0.43 er beta 2 eller? Min telefon er nå helt f**ka... Den er nå i gjennopprettingsmodus, men får ikke lagt inn 4.3.3, 5.0 beta1 eller 5.0 beta2... Skal prøve å legge inn 10.5.0.28 (iTunes beta1) igjen.

EDIT:

OK, tydligvis noe galt med iTunes beta2 jeg har lastet ned. Gjenmoppretter nå med iOS Beta1 med iTunes beta1. Så hvor får jeg tak i ordentlig iTunes Beta2 til Win7@x64?

EDIT2:

Plutselig etter x antall forsøk, funket det bare...

Endret av iHouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...