Liquidkey Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dere er trangsynte fordi dere tror at det Apple leverer er det beste og at det ikke er bedre med at dere kan velge selv. Som jeg så tidligere, om dere absolutt elsker det themet dere har nå, så er det ingen som tvinger dere til å skifte themes om det er mulighet til det. Og er akkurat her dere failer totalt med å se nytteverdien med themes. Snakk om å generalisere. Hvor har det blitt av forbrukerfriheten? Hvorfor kan ikke jeg være tilfreds med et produkt på tross av dine preferanser? Du sier at jeg er trangsynt fordi jeg ikke ser nytteverdien. Hvorfor er du mindre trangsynt av å ikke skjønne at folk foretrekker forskjelige løsninger. Jeg har aldri hevdet at iOS er bedre enn noe annet, jeg kan kun snakke for meg selv og det kan du også. Kan du ikke gå bort til naboen og spørre hvorfor han kunne finne på å kjøpe en Toyota, når du synes nytteverdien i en tilsvarende Honda er mye større? Og hvorfor gidde å bry seg hvis du er så tilfreds med det du har? Mangfoldet i markedet gjør at man kan ta valg, og takk for at jeg har muligheten til å velge det jeg selv føler er den beste løsningen for meg. Denne diskusjonen døde uansett før den startet, og skjønner ikke hvorfor jeg gidder å delta engang. 3 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dere er trangsynte fordi dere tror at det Apple leverer er det beste og at det ikke er bedre med at dere kan velge selv. Som jeg så tidligere, om dere absolutt elsker det themet dere har nå, så er det ingen som tvinger dere til å skifte themes om det er mulighet til det. Og er akkurat her dere failer totalt med å se nytteverdien med themes. Snakk om å generalisere. Hvor har det blitt av forbrukerfriheten? Hvorfor kan ikke jeg være tilfreds med et produkt på tross av dine preferanser? Du sier at jeg er trangsynt fordi jeg ikke ser nytteverdien. Hvorfor er du mindre trangsynt av å ikke skjønne at folk foretrekker forskjelige løsninger. Jeg har aldri hevdet at iOS er bedre enn noe annet, jeg kan kun snakke for meg selv og det kan du også. Kan du ikke gå bort til naboen og spørre hvorfor han kunne finne på å kjøpe en Toyota, når du synes nytteverdien i en tilsvarende Honda er mye større? Og hvorfor gidde å bry seg hvis du er så tilfreds med det du har? Mangfoldet i markedet gjør at man kan ta valg, og takk for at jeg har muligheten til å velge det jeg selv føler er den beste løsningen for meg. Denne diskusjonen døde uansett før den startet, og skjønner ikke hvorfor jeg gidder å delta engang. Hadde du kjøpt en knall rosa BMW standard i fra fabrikken og hvor det er den eneste fargen dem har hvor du ikke får lov til å skifte på fargen på bilen uten å miste garantien når du kan kjøpe en Audi hvor du kan skifte til hvilken som helst farge rett i fra fabrikken og når som helst? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dere er trangsynte fordi dere tror at det Apple leverer er det beste og at det ikke er bedre med at dere kan velge selv. Som jeg så tidligere, om dere absolutt elsker det themet dere har nå, så er det ingen som tvinger dere til å skifte themes om det er mulighet til det. Og er akkurat her dere failer totalt med å se nytteverdien med themes. Snakk om å generalisere. Hvor har det blitt av forbrukerfriheten? Hvorfor kan ikke jeg være tilfreds med et produkt på tross av dine preferanser? Du sier at jeg er trangsynt fordi jeg ikke ser nytteverdien. Hvorfor er du mindre trangsynt av å ikke skjønne at folk foretrekker forskjelige løsninger. Jeg har aldri hevdet at iOS er bedre enn noe annet, jeg kan kun snakke for meg selv og det kan du også. Kan du ikke gå bort til naboen og spørre hvorfor han kunne finne på å kjøpe en Toyota, når du synes nytteverdien i en tilsvarende Honda er mye større? Og hvorfor gidde å bry seg hvis du er så tilfreds med det du har? Mangfoldet i markedet gjør at man kan ta valg, og takk for at jeg har muligheten til å velge det jeg selv føler er den beste løsningen for meg. Denne diskusjonen døde uansett før den startet, og skjønner ikke hvorfor jeg gidder å delta engang. Hadde du kjøpt en knall rosa BMW standard i fra fabrikken og hvor det er den eneste fargen dem har hvor du ikke får lov til å skifte på fargen på bilen uten å miste garantien når du kan kjøpe en Audi hvor du kan skifte til hvilken som helst farge rett i fra fabrikken og når som helst? Hvis jeg jeg var tilfreds med fargen, og resten av brukeropplevelsen: ja. Det at fargen kan endres gjør ikke Audien til en bedre bil av den grunn. Endret 6. juni 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da stopper themes-krangelen her. Ønsker dere en (seriøs) diskusjon rundt themes kan dere opprette en egen tråd. Videre innlegg slettes uten forvarsel og belønnes med advarsel.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) *wall of text* Uansett åssen man vrir og vender på det.. Så har det ikke så mye og si.. det finnes langt viktigere ting man ser etter når man velger ny telefon.. Det er forbedringpotensialer på både android og på iOS.. Vi trenger virkelig ikke diskutere dette noe mer i denne tråden.. *notis fra moderator: Du kan godt forkorte lange innlegg når du siterer. * Endret 6. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lest gjennom en gigantisk Lame diskusjon om themes i håp om å lese mer om nyhetene i ios5... But noo... Gleder meg til utviklerne får snusa litt på ios5 og kommer med flere nyheter Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Sitter å innstallere ios 5 beta 1 nå. Skal si i fra om jeg ser noe nytt i tillegg til det vi har snakket om. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Godt at Apple endelig innser at de må gå litt i samme retning som Android! Kanskje jeg en dag kan vurdere iOS og iPhone, sett at det da ikke består av en vegg av knapper som starter et fullskjermsvindu. Endret 7. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noe mer info om de nye API-ene? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sitter å innstallere ios 5 beta 1 nå. Skal si i fra om jeg ser noe nytt i tillegg til det vi har snakket om. Gir du en tilbakemelding om hvordan flyten i systemet er ? Vurderer å legge det inn selv. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Sitter å innstallere ios 5 beta 1 nå. Skal si i fra om jeg ser noe nytt i tillegg til det vi har snakket om. Gir du en tilbakemelding om hvordan flyten i systemet er ? Vurderer å legge det inn selv. Har fått testet noe nå. Det er jo en beta 1 så det er en del igjen for å optimalisere systemet, men det fungerer greit nok til at jeg kommer tel å bruke det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det mange «vanlige» applikasjoner som ikke virker under iOS 5 betaen, UrgeLoL? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har ikke kommet over noen ennå. Finner ikke Steder under album lengre.. lurer på hva som har skjedd med den. Noen som har funnet ut av det? Endret 7. juni 2011 av UrgeLoL Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Spent på hvordan AirPlay Mirroring (eller hva det nå het) funker - gief rapport plix Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det mange «vanlige» applikasjoner som ikke virker under iOS 5 betaen, UrgeLoL? Jeg har enda ikke oppdaget noen applikasjoner med trøbbel... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Litt off topic, men hva skal egentlig til for å få iOs 5? altså å bli en utvikler? Må man kjøpe en eller annen form for lisens fra apple? Blir ferdigutdannet data ingeniør til sommern så hadde vært litt artig å testet ut app development etc Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Litt off topic, men hva skal egentlig til for å få iOs 5? altså å bli en utvikler? Må man kjøpe en eller annen form for lisens fra apple? Blir ferdigutdannet data ingeniør til sommern så hadde vært litt artig å testet ut app development etc Du må registrere deg som utvikler på apple.com. Endret 7. juni 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vet noen om man kan (evt. hvordan) legge til flere widgets på notifications-fanen? Evt. har Yahoo endel? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Litt off topic, men hva skal egentlig til for å få iOs 5? altså å bli en utvikler? Må man kjøpe en eller annen form for lisens fra apple? Blir ferdigutdannet data ingeniør til sommern så hadde vært litt artig å testet ut app development etc Du må registrere deg som utvikler på apple.com. Og da må jeg betale 99$ i året right? Eller er det andre muligheter? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 http://udid4beta.com/ bruker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå