Sphio Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ville anbefalt deg å ikke kjøpe PC forhastet. PCn der er profesjonelt sammensatt, men var jeg deg så vill jeg ha sett innom andre nettbutikker en komplett for å sjekke priser og alternativer. Komplett er ikke alltid billigst på slikt. Dustin Home og MPX synes jeg er å foretrekke. Netshop er også en god priskonkurrent. Du kan også bruke kilder som google og youtube før du hagler inn multiposts på et forum. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dustin Home og MPX synes jeg er å foretrekke. Netshop er også en god priskonkurrent. MPX blir eid av samme konsern som Komplett.no. Du har kanskje lagt merke til at sidene er prikk lik (hvis du ser bort i fra farger), så og si like priser og prikk lik lagerbeholdning? Blir akkurat som Lefdal og Elkjøp. Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dustin Home og MPX synes jeg er å foretrekke. Netshop er også en god priskonkurrent. MPX blir eid av samme konsern som Komplett.no. Du har kanskje lagt merke til at sidene er prikk lik (hvis du ser bort i fra farger), så og si like priser og prikk lik lagerbeholdning? Blir akkurat som Lefdal og Elkjøp. Kan tenkes at det er tilfeldigheter som styrer det, men jeg har iallefall fått bedre service hos MPX, og av en eller annen grunn betalte jeg mindre frakt der enn hos Komplett. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Dustin Home og MPX synes jeg er å foretrekke. Netshop er også en god priskonkurrent. MPX blir eid av samme konsern som Komplett.no. Du har kanskje lagt merke til at sidene er prikk lik (hvis du ser bort i fra farger), så og si like priser og prikk lik lagerbeholdning? Blir akkurat som Lefdal og Elkjøp. Kan tenkes at det er tilfeldigheter som styrer det, men jeg har iallefall fått bedre service hos MPX, og av en eller annen grunn betalte jeg mindre frakt der enn hos Komplett. Sant, MPX virker litt mer tilrettelagt for frakt via posten ettersom MPX ikke har hentelager. Komplett har dette, og satser litt mer på dette. Endret 7. juni 2011 av ryc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå