Gå til innhold

Need for speed: Underground

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del kommer til å bruke Quicktime Alternative (kun QT-kodeker + Media Player Classic, som er en glimrende erstatning for WMP 8/9) til å se filmklippet med. Lastes ned her.

Aldri i verden om jeg skal legge inn den überjalla QuickTime-spilleren på min maskin. Dette samme gjelder også RealPlayer.

Tilbake til temaet: Jeg både håper og tror at NFS:U blir det "nye" Street Rod (det bilspillet jeg spilte mest på min gamle 486). Får bare håpe at EA ikke føkker ting opp...

Lenke til kommentar

OMFG! Det var jo som å se 2 fast 2 furious! HELT LIKT! to feete biler som kjører i storbyen midt på natten og så går broen opp og de må sette på nitro-boost eller hva ****** det er for no, og hoppe over :x

Menmen, spillet ser kult ut. får bare håpe det ikke har slik niggahmusikk som i videoen :-?

Lenke til kommentar

Det blir vel med NFS Underground som det har vært med alle de andre i NFS serien (med unntak av Porsche Unleashed) at bilene oppfører seg som båter. Har ingen av utviklerne noengang kjørt en bil?

Kjørefølelse er alfa omega, de som har spilt Grand Prix Legends vet hva jeg snakker om...

des,OUT!

Lenke til kommentar
Det blir vel med NFS Underground som det har vært med alle de andre i NFS serien (med unntak av Porsche Unleashed) at bilene oppfører seg som båter. Har ingen av utviklerne noengang kjørt en bil?

Kjørefølelse er alfa omega, de som har spilt Grand Prix Legends vet hva jeg snakker om...

des,OUT!

Nope, de har utviklet helt ny fysikk-motor for å øke realismen, så det burde bli bra... håper jeg.

Loomy: Ja, det er inspirert av 2 Fast 2 Furious "med vilje" da :yes:

Og jo, håper det blir det du kaller "niggahmusikk" , eller det vi vanlie folk kaller "rap" eller "hip-hop" :woot:

Lenke til kommentar

I følge EA selv skal stylinga og tuninga påvirke kjørefølelsen og handlinga.

Hvis dette er tilfellet så virker det fryktelig lovende. :D

Personelig så kjøper jeg Need For Speed: Underground. Samme om det er Hot Pursuit 2 eller Porsche handling. :p

Lenke til kommentar
Tilbake til temaet: Jeg både håper og tror at NFS:U blir det "nye" Street Rod (det bilspillet jeg spilte mest på min gamle 486). Får bare håpe at EA ikke føkker ting opp...

Street Rod er bra spill asså :D

Det skal komme en treer av det (alpha kan lastes ned på www.streetrod3.com, men den er omtrent ikke spillbar).

Gleder meg til NFS: Underground :)

Lenke til kommentar
I følge EA selv skal stylinga og tuninga påvirke kjørefølelsen og handlinga.

Hvis dette er tilfellet så virker det fryktelig lovende. :D

Personelig så kjøper jeg Need For Speed: Underground. Samme om det er Hot Pursuit 2 eller Porsche handling. :p

At det skal påvirke bilens fysikk har jeg tatt som en selvfølge...

Store plusset ved spillet er at det ikke er alle disse "Superbilene" som Ferrari, Viper, Corvette osv. men ordentlig BARSKING biler av japsekaliber. :grumpy:

Det store minuset er at de fleste styling og tuning deler er av amerikanske merker. Men men, mye japsedeler også så... gleder meg vilt! :woot:

Lenke til kommentar

håper det ikke blir fullt av bugs som de andre er. Feks NFSHP2 du finberegner akkurat rundt ett hjørne å kjører på siden av en stein. Så plutselig krasjer du , du er ikke borti steinen men er en hårlengde unna , men likevell krasjer du.

Lenke til kommentar

Jeg går ut ifra at det ikke blir 100% onlinebasert som etter min mening den store floppen Need For Speed: Motor City. Jeg så for meg denne som et type Street Rod-spill, men så fikk kun amerikanerne tilgang til det! Har hørt ganske så lite om det - eksisterer det enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...