Ilcapo93 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Kan man bli så vandt til en type snus at man ikke tåler andre typer snus med samme mengde nikotin? Takk på forhånd for svar Endret 6. juni 2011 av Ilcapo93 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tåler den gjør du nok, men kroppen reagerer vel på at det er en annen mengde nikotin! Mitt beste råd: Slutt med snusing! Er ikke bra Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Har allerede satt opp en plan for å slutte, forlenger lengden mellom hver gang jeg tar en snus og prøver å tenke på andre ting. Forhåpentligvis er jeg 100% nikotin fri i løpet av sommerferien Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Finn noe annet å tygge på. For eksempel tyggis. Dem som har slutta, sier det har funka! Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Bruker vanligvis ikke å tygge på snusen, men takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå