Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan unngå å tråkke i salaten.

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Jeg har satt meg selv i en knipe. Jeg har begynt å snakke med min første ex for et halvt år siden. Jeg skal hjem til Norge og jeg planlegget å stoppe et sted og hun sa at jeg skulle stoppe i hennes hjemland, og jeg kunne egentlig ikke si nei uten å såre henne. Samtidig har jeg lyst til å se henne igjen. Problemet er at hun er dypt forelsket i meg, mens jeg er egentlig ikke forelsket i henne og jeg finner ikke henne tiltrukkende, og jeg har gode muligheter til å få jentene jeg ønsker. Samtidig er jeg ikke interesert i et langdistanseforhold.

Problemet er at sist gang vi møttes, så dro jeg til skolen hennes for å møte venner av meg, men ikke for å date henne. Denne gangen kan jeg ikke bare være venner, fordi det vil såre henne. Jeg er villig til å rote med henne, men jeg er ikke interesert i et langvarig forhold. Hvis jeg forteller henne på forhånd så kan det godt være at hun ikke vil møte meg, jeg vil være alene i byen og hun ender opp med å hate meg. Hvis jeg sier det etterpå så kan det være at hun blir sint fordi jeg rotet med henne, men ikke ønsket noe langvarig. Hun er av den sjalu typen og har snakket om hvordan det er sjebnen om at vi vil bli sammen.

Jeg er litt beskymret for at jeg kommer til å tråkke i salaten. Noen tips?

Postet av anonym: f5de0388010eb19ebe1b44d1880003c6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes ut som om du gjør best i å ikke rote med henne...

Jeg skrev at det er problematisk, fordi hun hatet meg forrige gang for å komme til hennes skole men valgte ikke å rote med henne. Jeg tror ikke hun blir happy om jeg kommer til hennes hjemland og avviser henne. Hun kommer sannsynligvis til å bli deprimert om jeg gjør det og vil hate meg intens.

Postet av anonym: 9b90866cfbcc1dc3e9fb0d72a13e227d

Lenke til kommentar

Har ikke fått altfor mange gode svar her, jeg tror jeg vil følge min orginale plan og legge fokus på at jeg ikke vil ha et langdistanseforgold. Hun har nevnt det før om å forsette etterpå og jeg skrev at jeg ikke ønsker et langdistanseforhold.

Lenke til kommentar

Du mener du ikke fikk det svaret du ville ha?

Ja, jeg ønsket et svar som kunne gi meg tips om hvordan jeg kunne takle situasjonen. Jeg håpet på noen nye ideer som jeg ikke har tenkt på, ikke gamle ideer som jeg vet vil gå til helvete.

Selv om jeg bare tenker egoistisk er det ikke lurt å bare avise henne, fordi jeg har lite interesse i å være alene i byen, samtidig har jeg lyst til å se henne igjen, men mer som venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...