nerokid Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har ett stort problem med modemet til chess,problemet er når eg skal skrive med min acer pc,så må eg trykke på musen flere ganger,er liksom at noen trykker seg vekk fra der eg skriver,klarer at skrive mellom 5 og 10 bokstaver før eg må trykke på musen igjen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kan jeg få spørre hvordan dette er relatert til chess-modemet? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Kan jeg få spørre hvordan dette er relatert til chess-modemet? Har bare problemet når ,chess modemet/programvaren er igang.Lukker eg chess programmet forsvinner det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kjempeflott. Da begynner dette å ligne noe. Vi er nemlig ikke tankelesere... Om du også opplyser hvilken maskin og hvilket operativsystem du har så kanskje vi kommer nærmere Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Kjempeflott. Da begynner dette å ligne noe. Vi er nemlig ikke tankelesere... Om du også opplyser hvilken maskin og hvilket operativsystem du har så kanskje vi kommer nærmere Har en Acer aspire 6935G. Windows 7 64 bit-home premium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå