Audun0505 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har en Corsair Force 3 Series 120 gb disk og jeg har aldri hatt noen som helst problemer.. Har ikke oppdatert firmware eller noen ting. Med min tidligere OCZ Vertex 3 60 gb derimot, pcen fryste kanskje 3-4 ganger om dagen, spesielt etter den hadde gått i ventemodus. Om du leser anmeldelser av disken (vertex 3) i britiske eller amerikanske butikker så ser du at samtlige er misfornøyde med den, og OCZ gidder ikke engang å innse at disken deres er crap.. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Utrolig lei av OCZ nå, skal høre om jeg kan bytte disken med en annen merke, Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har en Corsair Force 3 Series 120 gb disk og jeg har aldri hatt noen som helst problemer.. Har ikke oppdatert firmware eller noen ting. Med min tidligere OCZ Vertex 3 60 gb derimot, pcen fryste kanskje 3-4 ganger om dagen, spesielt etter den hadde gått i ventemodus. Om du leser anmeldelser av disken (vertex 3) i britiske eller amerikanske butikker så ser du at samtlige er misfornøyde med den, og OCZ gidder ikke engang å innse at disken deres er crap.. Hvor lenge har du hatt din? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har tenkte å skaffe med en ny ssd disk selv også. Vurdere de samme merkene som dere. Corsair eller ocz. Ute etter en 120gb. Ikke enkelt valg ser det ut som, begge har problemer. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har en Corsair Force 3 Series 120 gb disk og jeg har aldri hatt noen som helst problemer.. Har ikke oppdatert firmware eller noen ting. Med min tidligere OCZ Vertex 3 60 gb derimot, pcen fryste kanskje 3-4 ganger om dagen, spesielt etter den hadde gått i ventemodus. Om du leser anmeldelser av disken (vertex 3) i britiske eller amerikanske butikker så ser du at samtlige er misfornøyde med den, og OCZ gidder ikke engang å innse at disken deres er crap.. Hvor lenge har du hatt din? Hatt min Vertex 3? Kjøpte den hos dustin for, tja, 8-9 mnd siden? Ikke helt sikker på datoen.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tenkte på Corsair Force 3 disken. Gjekk ei lita stund før eg opplevde problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå