dabear Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Samtlige av mine venner hevder det er rart, men hvorfor er det rart at jeg i en alder var 23 aldri har brukt en minibank? Jeg mener, de få gangene jeg trenger kontanter, kan jeg også få det i butikken? 2 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Herregud! har du ikke gått igjennom det obligatoriske "ta ut den første hundrelappen" -ritualet uken etter konfirmasjon? nei, sånn serriøst... mange personer har "gått glipp av" småting som det dær uten at det påvirker dem nevneverdig. Spør heller om hvor mange som ikke har sett havet med egne øyne på et random amerikansk forum... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Samtlige av mine venner hevder det er rart jeg har brukt minibank utrolig få ganger.. sikkert bare 3-4 ganger eller noe. Ser ikke problemet... Er avleggs de greiene der spør du meg... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg synes det er litt rart ja. Har du aldri vært så raka blakk at du ikke har råd til en pakke tyggis? :< Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 En gang skulle jeg kjøpe noe til førti kroner på butikken men så fungerte ikke kort-terminalen deres så jeg gikk på kiosken og kjøpte en pakke grønn extra til elleve kroner og tok ut førti kroner så jeg kunne gå på butikken og kjøpe noe til førti kroner. Det var det nærmeste jeg noen gang kom å bruke en minibank. Jeg har fortsatt æren i behold. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Samtlige av mine venner hevder det er rart jeg har brukt minibank utrolig få ganger.. sikkert bare 3-4 ganger eller noe. Ser ikke problemet... Er avleggs de greiene der spør du meg... Du har store problemer Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du har store problemer i may have 99 problems but my credit aint one... 2 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har brukt minibank et par ganger i utlandet, og en gang fordi kortterminalen på kinoen ikke fungerte. Det var søndag så valgene var ikke så mange Har tatt ut kontanter i butikk flere ganger, men hvor ofte trenger man egentlig kontanter? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du har store problemer i may have 99 problems but my credit aint one... Hva mener du? Jeg kan ikke engelsk. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Han sier han har 99 problemer men kreditt er ikke et av dem 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Herregud! har du ikke gått igjennom det obligatoriske "ta ut den første hundrelappen" -ritualet uken etter konfirmasjon? Jeg har aldri vært borti en minibank hvor man kan ta ut hundrelapper Minimum 200-lapper. Og til topic: Ja, det er rart at du aldri har brukt en minibank. Aldri tatt en pirattaxi hjem fra byen og stoppet innom en minibank for å betale f.eks? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Han sier han har 99 problemer men kreditt er ikke et av dem Selv om jesus var i overkant feminin for sin tidsalder og hans påståtte far er å regne som en tankeløs testosteronbombe så er det faktisk også jenter som bruker dette forumet... Endret 6. juni 2011 av αкαѕнα 6 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Herregud! har du ikke gått igjennom det obligatoriske "ta ut den første hundrelappen" -ritualet uken etter konfirmasjon? Jeg har aldri vært borti en minibank hvor man kan ta ut hundrelapper Minimum 200-lapper. Noe som skulle insinuere at jeg selv heller aldri har brukt en minibank før. Selv synes jeg det er mer interessant at over 30% av amerikanere aldri har sett havet med egne øyne. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor er det så interessant? Langt flere enn 30% av dem bor langt langt unna havet. Han sier han har 99 problemer men kreditt er ikke et av dem takk Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Han sier han har 99 problemer men kreditt er ikke et av dem Selv om jesus var i overkant feminin for sin tidsalder og hans påståtte far er å regne som en tankeløs testosteronbombe så er det faktisk også jenter som bruker dette forumet... Beklager så meget. Jeg vet at det finnes jenter på internettet, men jeg vet ikke hvorfor jeg automatisk påsto at du var mann. Men jeg vet ikke hva Jesus har med dette å gjøre. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Men jeg vet ikke hva Jesus har med dette å gjøre. Han ofret livet sitt slik at internett troll kan gå fritt i solen uten at de sprekker ^^ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, han ofret livet slik at folk som tror på han kan leve evig, i stedet for å gå fortapt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Omtrent det samme... ) 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Nei, han ofret livet slik at folk som tror på han kan leve evig, i stedet for å gå fortapt Rare greier at de som ikke tror enda har livet i behold. Har vi da alle mennesker en latent tro på gud og jesus inne i oss ? Virker i så fall rart. Endret 7. juni 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Selv om jesus var i overkant feminin for sin tidsalder og hans påståtte far er å regne som en tankeløs testosteronbombe så er det faktisk også jenter som bruker dette forumet... dibs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå