Danniiel Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei, jeg har da eit Cooler Master Elite 430 Midi Tower kabinett, som jeg lurer på og mode:D De som jeg vil jør meg sikker på er om det er noen som hvet noen sider som selger gult sann plexsiglas, og de verktøye jeg trenger nor jeg skal lage til kabelstrømpe på hver enkelt kabel, og da må jeg vite ein side der di selger de, og strømper.. De jeg vet er att jeg skal ha kabinette gult, så om det er noen som vil hjelpe meg med og lage skisser av det ? så takker jeg for det, om noen vil. har ikke så mye planer om kabinette, men kom med forslag? det skal vere "nytt" eller "spesielt". Med det så mener jeg att de skal ver sann som ingen andre har og nor folk ser det,så har di selv lyst påde Der er da kabinette : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602546 med mål osv. De jeg okso lurer på er og skjere ut der usb osv er, og lage meg ein luke oppe på kabinette, som går and og åpne og lukke, sann det ikke viser, og så sparkle igjen der på knappen er. Og skjule den ok så skal jeg sende forespørsel til noen som selger data ting, om di er vilige til og sponse. Så om det er noen her inne som vet om noen firma so sponser så skrik ut ! Håper her er noen som vil hjelpe meg med dette prosjekte - Danniiel Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva med å lære seg rettskrivning først? Det er ufattelig slitsomt å lese det du skriver. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hva med å lære seg rettskrivning først? Det er ufattelig slitsomt å lese det du skriver. Er ikke så vand med og skrive bokmål... Men alle har kvartsitt problem Endret 6. juni 2011 av Danniiel Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Bare skriv Nynorsk, så blir det lettere å forstå. De fleste skjønner nynorsk, og det er et tillatt skrivespråk her på forumet. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Bare skriv Nynorsk, så blir det lettere å forstå. De fleste skjønner nynorsk, og det er et tillatt skrivespråk her på forumet. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ingen som har lyst og hjelpe meg med skisser ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 http://www.mdpc-x.com/ Selger veldig god kabel sleeving. Fant dessverre ikke ingen ferdige tegninger av kabinettet, og jeg har ikke nok erfaring i SketchUp til å lage det, så noen andre får fikse den delen. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 http://www.mdpc-x.com/ Selger veldig god kabel sleeving. Fant dessverre ikke ingen ferdige tegninger av kabinettet, og jeg har ikke nok erfaring i SketchUp til å lage det, så noen andre får fikse den delen. Eg såg den sida ista, før eg begynde,så vil eg helst få noken som er flinke og lage skisser av kabinett og sant.. Vist ikkje eg bere bygger meg eit kabinett? noken som vil lage skisser av det ? Vil iallefall ha eit kabinett som er spesielt Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Om du skal kontakte butikker/nettbutikker som selger data komponenter angående spons, burde du være veldig nøyaktig på bla. tegnsetting, å/og, store bokstaver, og prøv å unngå bruk av smilyer, da blir forespørselen plutselig useriøs. Det er veldig viktig at du utgir deg for å være en seriøs person som har intensjoner om å fullføre prosjektet, også derfor tviler jeg på at noen vil sponse et Simpsons-kabinett, men er lov å prøve. Lykke til Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Om du skal kontakte butikker/nettbutikker som selger data komponenter angående spons, burde du være veldig nøyaktig på bla. tegnsetting, å/og, store bokstaver, og prøv å unngå bruk av smilyer, da blir forespørselen plutselig useriøs. Det er veldig viktig at du utgir deg for å være en seriøs person som har intensjoner om å fullføre prosjektet, også derfor tviler jeg på at noen vil sponse et Simpsons-kabinett, men er lov å prøve. Lykke til De eg meiner med "Simpsons kabinett" er att det skal ver gult, og på side "ruta" så skal jeg gravere inn Homer simpsons elns. Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Om du skal kontakte butikker/nettbutikker som selger data komponenter angående spons, burde du være veldig nøyaktig på bla. tegnsetting, å/og, store bokstaver, og prøv å unngå bruk av smilyer, da blir forespørselen plutselig useriøs. Det er veldig viktig at du utgir deg for å være en seriøs person som har intensjoner om å fullføre prosjektet, også derfor tviler jeg på at noen vil sponse et Simpsons-kabinett, men er lov å prøve. Lykke til De eg meiner med "Simpsons kabinett" er att det skal ver gult, og på side "ruta" så skal jeg gravere inn Homer simpsons elns. Nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå