Decron Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei, har fått et problem dere må hjelpe meg med. Når jeg slår på maskinen og kommer inn i windows (win98se) så kommer det opp en feil i IE. På detaljer står det at det er en sidefeil i modul exploerer.exe ER det noe jeg kan gjøre, eller er maskinen fortapt? Prøvd å fjerne IE fra kommandolinja uten hell. D|S Lenke til kommentar
Decron Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 ER det noe jeg kan gjøre, eller er maskinen fortapt? D|S maskinen din er ikke fortapt. Spørsmålet er om du må formatere. Prøvd å fjerne IE fra kommandolinja uten hell. Hva mener du? Har du slettet mappa som inneholder IE? Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 explorer.exe er vel Windows explorer og ikke IE (iexplore.exe)? Hva mener du egentlig ? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Programmer.... bumping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg