Kelzo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei, Har meldt meg på som privatist til ISF3102 Ikt-servicefaget, men har ingen aning til hva som er forventet av kunskaper for å bestå. Selv så kan jeg en go del om: IP/DNS/DHCP/DMZ/Port forwarding, Subnets Apache ftp, ssh, ssl, telnet firewalls wifi, sikkerhet og svakheter office/libre ++ basics om: php, html, css, sql, C++, OSI modellen, ubuntu server / win2008, Active Directory, Group policy, tcpdumping, Mysql Er det noe jeg mangler og bør lese på? mvh Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, du har ikke noe å bekymre deg for. Fikk i oppgave å sette opp en DC, DNS og lage noen simple policyer så du har ikke noe å være bekymret for Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Skal og melde meg opp til eksamen i dette faget. Tok eksamen for et par år siden men var en ufokusert gutt tilbake i den tid så det gikk jo som det gikk. Men har bestemt meg for å fullføre denne utdanningen og få meg en skikkelig karriere jobb. Har litt som må friskes opp så alle linker til ting jeg kan lese på osv settes stor pris på! Klarer ikke helt å huske men tror det ble brukt Windows 2000 Server tilbake i min tid, Hva brukes i disse dager? Kelzo: Er ISF3102 fagkoden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå