Gromle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hvilke av disse to mediespillerne er verdt å satse på? Kommer hovedsaklig til å bli brukt til å se nedlastet materiale. Men muligheten for å streame programmer\filmer er også grei å ha. Ryan kommer med HD, men har ekstra HD som kan brukes Boxee'en. Hvordan fungerer disse i ett nettverk? Vil de komme opp som en nettverksdisk der det bare er å overføre filer? Noen andre innspill for eller imot? Endret 6. juni 2011 av Gromle Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har en AC Ryan Playon Mini. Har brukt den siden ifjor sommer og er godt fornøyd med boksen selv om akkurat denne modellen har noen store mangler. Det værste er den totale mangelen på spillelister for musikk. Det er helt latterlig at de ikke har implementert dette i en media player. Til film derimot så er den helt suveren, jeg kjører den mot et Netgear NAS og den har fungert 100% siden første dag. Unga elsker den da de har over 120 barnefilmer å leke med uten alt hasselet med dvd plater o.l. Den støtter også alle formater som finnes. Løse undertekster takler den også. Hadde jeg skulle kjøpt spiller idag så ville jeg nok heller gått for en Boxee da den er bedre utbygd og tilpasset mitt bruk hvor musikk er en stor greie. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ja heller mest Boxee jeg, virker som en kurant boks. Og prisforskjellen er jo absolut spiselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå