Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp ang forelskelse

Anbefalte innlegg

Ganske forvirret gutt på 16 år.. :/

Ja, jeg har da skapt et ganske kjipt problem for meg selv.. Jeg har da hatt sånn "on and off" følelser for en jente jeg har kjent i 3år, jeg likte hun fra den første dagen jeg så henne i 8, og det er nå 3år siden, vi har begge likt værandre sånn hele tia, men vær gang har det skjedd noe pga jeg ikke tar hinta og er feig jævel og ikke sier noe, men så "finner" vi værandre igjen og utvikler følelser igjen, dette har skjedd i 3år, men for ca 6mnd siden så starte det på noe ordentlig.. Vi lå og koste, vi klemte, sendte natta meldinger og snakka sammen konstant, hu er en sånn type jente som ikke tørr å ta de stega for å komme inn i forholdet, da snakker jeg om kysset.. Vi holdt vel på i 2mnd, der jeg hadde 1000 vis av perfekte sjanser for å kysse henne, men jeg turte rett og slett ikke pga jeg var redd for å miste hun, så hun mista lysten og trodde at jeg bare ville være venn, så hu fant en annen enn.. :/ De har nå vært sammen i 5mnd men for ca 1mnd siden, så kontaktet hun meg igjen og sa at hu angra, at det var meg hu drømte om, jeg som fikk hu glad, meg hu ville være sammen med, men hu elska forsatt den andre gutten(Skjønner meg ikke på det), vi har da snakket i 1mnd'es tid der jeg la alle korta på bordet og sa hva jeg virkelig følte, og hu hadde likedanne følser.

Vi forsatte og jeg gjorde meg klar til å ta det siste steget, og det var kysset, for hu sa til meg at det var jeg som "bestemte" om det skulle skje noe. Jeg sa jeg ikke kom til å gjøre noe før hun hadde slått opp med typen, så hun gjorde jo det etter en stund fordi hun ikke hadde det bra i hele tatt med han, men det gikk 1 dag! Så var de sammen igjen.. Hu klarte seg ikke uten han, og hu sa at han er det beste som har hendt hun og at han var den beste.

Men hun sa forsatt at det var meg hun ønska å være med og håpa at det kommer til å skje noe imellom oss, hu begynnte å slutte å starte samtaler lengre og sånt, men hu takka forsatt ja til å komme hjem til meg for å se en film og ligge i armkroken min.. Hu sier også forsatt at det er meg hun ønsker, og det er meg hun vil være med og at hun angrer for det hun egentlig gjorde..

For alt starta egentlig med at hun trengte sårt noe som kunne være nær henne derfor søkte hun trøst hos han pga hu trodde jeg ikke likte hun. Så utvikla det seg til noe mer, og alt dette angrer hun for og at hun ønsker å "spole" tilbake i tid og rette opp de feila og heller bare kysse meg.

Hu er den første jenta jeg har hatt ordentlige følelser for.. Jeg har aldri lagt like mye merke til jenter som jeg gjør med henne, og vær gang jeg holder på med en annen så innser jeg at det er ikke henne jeg vil være med men hun andre jeg har likt lenge. (Begge er kinda voksen-ish i oppførsel)

Sorry vis det ble rotete, bare si ifra vis jeg skal forklare noe for dere :/

Poenget med innlegget var egentlig et spørsmål om hva hu vil, hva jeg skal gjøre..

Selv føler jeg at jeg bare lurer meg selv med at vi kommer til å bli sammen, men jeg har liksom hatt håpet inne i hjertet i 6mnd og det må vel bety noe om hvor sterke følelser jeg har for jenta? :/ Jeg vil gi opp, jeg vil komme meg over henne, men jeg klarer det rett og slett ikke.. Hu sier jeg bare skal holde ut litt til siden hu tror det ikke kommer til å vare så lenge imellom hun og typen, men jeg føler at jeg bare er en "plan b" i tilfelle han slår opp.. Tror dere at det er grunnen her? :/

Postet av anonym: 3a429d3aafb17fc310fa65dedc05b947

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...