CasterAnd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg trenger et DJ program, hvor man kan spille av lyder og effekter. Trenger da spesielt den "sketsj"-lyden. Jeg vil at lyden skal komme ut av høyttalerene når jeg spiller dem av, for med andre programmer som jeg har prøvd, må jeg spille lyden inn på en allerede innspilt sang o.l. På forhånd takk. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 PRogram for spilling, eller produksjon? Reason/FruityLoops for laging Traktor/VirtualDJ for spilling Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Pcdj, mixxx(gratis), cubdjpro, ultramixer 3. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 JEg tror ikke helt at dere skjønner hva jeg mener. På mange av disse forslagene, må man først innhente en sang, mikse den, og så lagre den. Deretter kan man spille den av. Det jeg trenger, er et mikseprogram hvor man kan direkte mikse lyden som kommer ut av høyttalerne. Jeg ønsker å kombinere mikseprogrammet med Spotify, slik at sangen blir mikset før den kommer ut av høyttalerne, uten å måtte lagre filen. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Har hatt et lignende program før, men husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kanskje til winamp eller noe slikt, men ikke til spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå