Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Installerte PowerISO - maskina slettet en hel haug med ting

Anbefalte innlegg

Installerte PowerISO på maskina mi, og fikk beskjed om at maskina ville starte om igjen. Helt i orden det, mange programmer som krever det.

Fikk starta om, slått inn koden, og så står det at maskina måtte klargjøre skrivebordet. Merkelig, tenkte jeg, er det ikke klart?

Kommer endelig inn, så ser jeg at bakgrunnen er endra til standard, startmeny er endra, haugevis med snarveier er borte eller endra, og ALLE filene utenom standardfilene i brukermappa er søkk borte. Jeg kan heller ikke finne igjen Chrome, der jeg har haugevis med lagrede sider, passord etc.

Fikk også opp alt av tutorials når jeg kom inn i Windows, som om maskina har blitt rullet tilbake til fabrikkinnstillinger. Men det kan jo ikke gå an, da noen av snarveiene mine fortsatt er der?

Og jeg må legge inn alt på iTunes om igjen. Konge dette her, altså..

Hva gjør jeg nå?

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres mest ut fo meg som du har på en eller annen måte logget deg inn som en ny bruker (da får du slik klargjøring av skrivebordet første gang), eller bootet deg inn på en sekundær instalasjon av OSet evt (dersom det også mangler ting på selve harddisken og ikke bare på desktop/dokumenter osv.)

Jeg har store tvil om at enten PowerISO eller malware for den sags skyld ville kunne forårsake noe slikt. Utover dette har jeg egentlig ikke noen mer konkret mistanke om hva som er årsaken desverre.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...