Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler at Fable aldri får noen supergod kritikk.. hvordan har det seg at MS fortsetter å pushe det? Jeg har bare spilt Fable 2, og synes det var mediocre. Er det bare jeg som går glipp av noe eller hva?

 

fablespillene har gode ideer, men de ender for det meste som middelmådige spill. Likevel koselige å spille gjennom. Skulle ønske de hadde utviklet gameplayet litt dog.

Lenke til kommentar

Stemmegjenkjenning synes jeg var fiffig, men om jeg skal spille et skytespill en gang, kan jeg ikke se for meg at jeg står ute på gulvet midt i stua med hendene rundt et usynlig våpen.

 

Ja da, det er sikkert fortsatt lov til å velge å bruke kontroller, men kinect frister fortsatt ikke for min del.

 

Man kan gjør dette kun i USA. Ikke noe av stemmefunksjonen vil fungere i menyene på Xbox 360. Men spillene vil fungere med slik.

 

Fungerer utmerket på min Xbox hjemme. Å snakke norsk til den kommer etterhvert.

Snakker du med Xboxen din mens du er på Live? Det fungerer ikke i det hele tatt her hjemme, og skifta til UK i locale osv. Du sier garantert feil

 

Og back til topic. Trodde Ryse skulle bli spilt med kontroller, men neida man må ha Kinect.

 

 

Har ikke testa om det er noen forskjell på online eller offline, men typ: "Xbox, play" og slikt funger helt 100% utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...