SirKratoS Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nei nei nei, Fable on rails også :@ Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg føler at Fable aldri får noen supergod kritikk.. hvordan har det seg at MS fortsetter å pushe det? Jeg har bare spilt Fable 2, og synes det var mediocre. Er det bare jeg som går glipp av noe eller hva? fablespillene har gode ideer, men de ender for det meste som middelmådige spill. Likevel koselige å spille gjennom. Skulle ønske de hadde utviklet gameplayet litt dog. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Herregud. Kinect ser bare mer og mer meningsløst ut. Er onrails det eneste de klarer å få til med det. Endret 6. juni 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Wow, Kinect-suksessen ser ut til å ha gått til hodet på dem. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Stemmegjenkjenning synes jeg var fiffig, men om jeg skal spille et skytespill en gang, kan jeg ikke se for meg at jeg står ute på gulvet midt i stua med hendene rundt et usynlig våpen. Ja da, det er sikkert fortsatt lov til å velge å bruke kontroller, men kinect frister fortsatt ikke for min del. Man kan gjør dette kun i USA. Ikke noe av stemmefunksjonen vil fungere i menyene på Xbox 360. Men spillene vil fungere med slik. Fungerer utmerket på min Xbox hjemme. Å snakke norsk til den kommer etterhvert. Snakker du med Xboxen din mens du er på Live? Det fungerer ikke i det hele tatt her hjemme, og skifta til UK i locale osv. Du sier garantert feil Og back til topic. Trodde Ryse skulle bli spilt med kontroller, men neida man må ha Kinect. Har ikke testa om det er noen forskjell på online eller offline, men typ: "Xbox, play" og slikt funger helt 100% utmerket. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nei nei nei, Fable on rails også :@ Haha, minner meg om Nintendos 2009 pressekonferansen hvor alle spill fra tredjepartsstudier plutselig var on rails (DSE, HotD, RE:UC) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Er en temmelig stor Fable-fan, men dette så ganske GIF-worthy ut. På en dårlig måte. Edit: Det er verdt å merke seg at dette neppe vil erstatte hovedserien. Fable IV kommer uansett. Endret 6. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Minecraft og kinect, tjaa. Kan vell fungere for noen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvis Minecraft kommer til Xbox kommer jeg aldri til å bli kvitt Xboxen min. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Wow, Kinect-suksessen ser ut til å ha gått til hodet på dem. So true. Nå, la oss gjøre oss klar for Minecraft Kinnect! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Der vart ein viss minecraftsvenske LITT rikare! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fable er meh for meg, og på rails med Kinect så det bare tåpelig ut. Bah. Minecraft med Kinect? Err? Men kult at det er konsoll-eksklusivt på Xbox. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jaja, er jo bra at de støtter Kinnect når de først har solgt det til såpass mange. Mer enn hva man vanligvis kan si om Nintendo sine ekstra kontrollere. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gleder meg til Halo 4 og spesielt til Halo: CE Anniversary! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Så er vi i gang med flaue Kinect fremtredener Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper inderlig Minecraft kan spilles med kontroll. Og, dette Disneyland-greiene.. det minner veldig om VR, med så mange karakterer rundt forbi. Sikkert morsomt for dem det appellerer til. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Yey, nå kan whitetrash poor people ta me ungane sine te disney land uten å dra der ditt 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Godt instruerte kids så framvisningen var bra, sikkert kurant for ungene med Disney-universet. Og lisensen var neppe billig... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette var jo genialt... Hvem klapper for dette? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) @Mala: De måtte komme, men det ser ut som et fint spill for unger da. Endret 6. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå