kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 15. nov. Nøyaktig 10 år etter på datoen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nå er det virkelig imponerende det som skjer her, eksklusiv, eksklusiv, eksklusiv, eksklusiv! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette ble med en gang lykkehøsten min over noen annen. Verken Halo 3 eller Reach slår Halo: CE hva enspiller angår. Men med "bare" 7 flerspillerkart hørtes det ut som en veldig liten pakke da det sa det.. Blir moro å se hvordan Forza 4 er! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Halo: Remake incoming. Er det noen som er hypet for dette? Jeg synes fremdeles orginalen ser mer enn bra nok ut ihvertfall. nr 1 funker fortsatt helt fint. Men sier ikke nei til oppgradert grafikk og tilgang til live. Nja, spillet presterer veldig dårlig på xboxen min. Spillbart, men merkbart dårligere enn på gamle xboxen. Er litt usikker på hva jeg synes om den nye looken, men interessant Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 15. nov. Nøyaktig 10 år etter på datoen. Haha, det er jo ganske kult da, tross alt Dette ble med en gang lykkehøsten min over noen annen. Verken Halo 3 eller Reach slår Halo: CE hva enspiller angår. Men med "bare" 7 flerspillerkart hørtes det ut som en veldig liten pakke da det sa det.. Blir moro å se hvordan Forza 4 er! Tipper du får muligheten til å kjøpe resten som DLC Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 BOOM! Der var den, Kinect HEADTRACKING. Se inn i svingene, livet mitt er komplett. Og TopGear er ikke lenger eksklusivt for den derre andre racing-tittelen på PS3 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ennå en fable skuffelse på vei? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Molyneux! Dette bør bli det mest interessante! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Fable: The Journey. Hmm hmm. Endret 6. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Oh no, Codename Kingdoms er faktisk et on rails kinect spill Bare Gears 3 og Halo Remaken som jeg kommer til å skaffe meg Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ennå en fable skuffelse på vei? Let's hope not Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hmm, får litt flashback fra ifjor med denne konferansen. Er også litt for mange spill som bare er spill fra ifjor/år med nytt innhold. MW3, ME3 og Halo så langt ser ut til å mangle noe særlig utvikling. Ryse så spennende ut da =) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Oh no, Codename Kingdoms er faktisk et on rails kinect spill Bare Gears 3 og Halo Remaken som jeg kommer til å skaffe meg Det har vi vel vist lenge? Jeg skrev det i den forrige tråden at det var et førstepersons melee-spill til kinnect. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg føler at Fable aldri får noen supergod kritikk.. hvordan har det seg at MS fortsetter å pushe det? Jeg har bare spilt Fable 2, og synes det var mediocre. Er det bare jeg som går glipp av noe eller hva? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Stemmegjenkjenning synes jeg var fiffig, men om jeg skal spille et skytespill en gang, kan jeg ikke se for meg at jeg står ute på gulvet midt i stua med hendene rundt et usynlig våpen. Ja da, det er sikkert fortsatt lov til å velge å bruke kontroller, men kinect frister fortsatt ikke for min del. Man kan gjør dette kun i USA. Ikke noe av stemmefunksjonen vil fungere i menyene på Xbox 360. Men spillene vil fungere med slik. Fungerer utmerket på min Xbox hjemme. Å snakke norsk til den kommer etterhvert. Snakker du med Xboxen din mens du er på Live? Det fungerer ikke i det hele tatt her hjemme, og skifta til UK i locale osv. Du sier garantert feil Og back til topic. Trodde Ryse skulle bli spilt med kontroller, men neida man må ha Kinect. Mest fornøyd med Tomb Raider faktisk med totalpakka og Gears Of War 3. Ser nå det er on rails Fable også. Du går ikke selv rundt. Endret 6. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gears 3 ser helt ellevilt fantastisk ut Forza 4 så heller ikke verst ut Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Ennå en fable skuffelse på vei? Ser dessverre ut som du får rett Fable Kinnect, hvem er interessert? Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skeptisk til Fable, selv om det kanskje så litt stilig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå