Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Merk at ingen av spillene vist så langt er eksklusive... Dette er et godt poeng, og viktig å huske på. Litt rart at de bare viser multiplattformspill= Sykt uinteressant det som skjer nå forresten Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 xbox bing lego ... ... fail Følger du med? Hva var fail med det? Den ga korrekt søkeresultat på sekunder. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sleng på en nettleser nå, så er vi inne på noe. Kan se for meg rask navigering med Kinect og Bing. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Merk at ingen av spillene vist så langt er eksklusive... De gjorde det samme i fjor også. Multiplatformspill først, og så eksklusive spill til slutt. Både MS og Sony pleier å vise frem massevis av multiplatformspill på konferansene deres. Endret 6. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Merk at ingen av spillene vist så langt er eksklusive... Dette er et godt poeng, og viktig å huske på. Litt rart at de bare viser multiplattformspill= Sykt uinteressant det som skjer nå forresten Hvordan kan du spille Ghost Recon med Kinect på PS3? Eller Mass Effect 3? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Likte det med tv på xboxen, det trur jeg faktisk kan bli noe. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Så lenge det ikkje er ein nettlesar på xboxen så er det vel ikkje akkuratt bing dei har stappa inn, meir en søkefunksjon som dei kallar bing for å få litt meir fokus på at dei faktisk har ein søketeneste. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hvordan kan du spille Ghost Recon med Kinect på PS3? Eller Mass Effect 3? Dette er forsåvidt sant, så jeg får moderere meg, og si at ingen av de mulighetene som er vist er interessante for meg personlig Og det er jo en subjektiv greie selvsagt. Glad for deg om du liker det! Edit: Kommer uansett til å skaffe ME3 på 360. Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som vet om 343 har vært der? Slå akkurat på livestreamen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som vet om 343 har vært der? Slå akkurat på livestreamen. Nei Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Likte det med tv på xboxen, det trur jeg faktisk kan bli noe. Men neppe i Norge... Så lenge det ikkje er ein nettlesar på xboxen så er det vel ikkje akkuratt bing dei har stappa inn, meir en søkefunksjon som dei kallar bing for å få litt meir fokus på at dei faktisk har ein søketeneste. Bing søkealgoritmene er nok i drift i bakgrunnen så det kan med rette kalles Bing-search. At MS velger sin egen søkemotor er vel ingen bombe. Poenget er at det fungerer bra i praksis. Og om det funker så bra live på scena i LA så funker det nok bra i stua di også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Stemmegjenkjenning synes jeg var fiffig, men om jeg skal spille et skytespill en gang, kan jeg ikke se for meg at jeg står ute på gulvet midt i stua med hendene rundt et usynlig våpen. Ja da, det er sikkert fortsatt lov til å velge å bruke kontroller, men kinect frister fortsatt ikke for min del. Man kan gjør dette kun i USA. Ikke noe av stemmefunksjonen vil fungere i menyene på Xbox 360. Men spillene vil fungere med slik. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Nå spørs det om ikke kommer noe mer interessant! Edit: Gears 3 Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 hva med spill? Så forferdelig mange ting jeg ikke bryr meg om. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gears of war 3, dette kan jeg like. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 xbox bing lego ... ... fail Følger du med? Hva var fail med det? Den ga korrekt søkeresultat på sekunder. misforsto litt... sto noe annet først, også satt kjerringa og så så dum ut, så jeg trodde det faila. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er den ene større driten etter den andre. Som om Xbox er noe unikt og perfekt laget for å spille akkurat det ene 2d platform-spillet til annet tull. Nei, dette er litt for amerikansk for meg og blir ikke akkurat blåst av sted når det eneste en trenger å gjøre i de spillene som ah blitt vist er å holde/trykke X når den lyser opp eller følge etter en hvit prikk. Får håpe E3 blir bedre, for dette.. Huff. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Er Gears of War 3 det største eksklusive spillet i år? Uncharted 3 og Zelda vil kanskje også ha et ord med i laget... Ser helt sykt bra ut dog - det skal det ha. Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå