Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merk at ingen av spillene vist så langt er eksklusive...

De gjorde det samme i fjor også. Multiplatformspill først, og så eksklusive spill til slutt. Både MS og Sony pleier å vise frem massevis av multiplatformspill på konferansene deres.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Merk at ingen av spillene vist så langt er eksklusive...

 

Dette er et godt poeng, og viktig å huske på. Litt rart at de bare viser multiplattformspill=

 

Sykt uinteressant det som skjer nå forresten :(

 

Hvordan kan du spille Ghost Recon med Kinect på PS3? Eller Mass Effect 3?

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan du spille Ghost Recon med Kinect på PS3? Eller Mass Effect 3?

 

Dette er forsåvidt sant, så jeg får moderere meg, og si at ingen av de mulighetene som er vist er interessante for meg personlig :) Og det er jo en subjektiv greie selvsagt. Glad for deg om du liker det!

 

Edit: Kommer uansett til å skaffe ME3 på 360.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Likte det med tv på xboxen, det trur jeg faktisk kan bli noe.

 

Men neppe i Norge...

 

 

Så lenge det ikkje er ein nettlesar på xboxen så er det vel ikkje akkuratt bing dei har stappa inn, meir en søkefunksjon som dei kallar bing for å få litt meir fokus på at dei faktisk har ein søketeneste.

 

Bing søkealgoritmene er nok i drift i bakgrunnen så det kan med rette kalles Bing-search. At MS velger sin egen søkemotor er vel ingen bombe. Poenget er at det fungerer bra i praksis. Og om det funker så bra live på scena i LA så funker det nok bra i stua di også.

Lenke til kommentar

Stemmegjenkjenning synes jeg var fiffig, men om jeg skal spille et skytespill en gang, kan jeg ikke se for meg at jeg står ute på gulvet midt i stua med hendene rundt et usynlig våpen.

 

Ja da, det er sikkert fortsatt lov til å velge å bruke kontroller, men kinect frister fortsatt ikke for min del.

 

Man kan gjør dette kun i USA. Ikke noe av stemmefunksjonen vil fungere i menyene på Xbox 360. Men spillene vil fungere med slik.

Lenke til kommentar

Er den ene større driten etter den andre.

Som om Xbox er noe unikt og perfekt laget for å spille akkurat det ene 2d platform-spillet til annet tull.

 

Nei, dette er litt for amerikansk for meg og blir ikke akkurat blåst av sted når det eneste en trenger å gjøre i de spillene som ah blitt vist er å holde/trykke X når den lyser opp eller følge etter en hvit prikk.

Får håpe E3 blir bedre, for dette.. Huff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...