thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Stemmegjenkjenningen på Kinect er vel mange hakk bedre, men det er nok bare software så det burde være mulig med vanlig mic? Blir spennende å se hvordan de ellers bruker Kinect i ME3. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Edit: Håper forøvrig de går nærmere Mass Effect enn Mass Effect 2 hva levling etc. angår. Synes på mange måter ME(1) er det bedre av de to. Dette er så sant som det er sagt. Eneste grunnen til at ME2 fikk så mye bedre kritikk enn eneren er at flere spillere foretrekker shootere Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det skal MS ha, live-demoene er imponerende og flawless. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Skulle jeg noen gang finne på å ha Kinect, ville jeg nok brukt det. Om ikke bare fordi det er schy-phy. Edit: Håper forøvrig de går nærmere Mass Effect enn Mass Effect 2 hva levling etc. angår. Synes på mange måter ME(1) er det bedre av de to. De planlegger visstnok å forbedre RPG-elementene denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skyting med Kinect så bare dumt ut... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Nå begynner de å bli litt kreative med Kinect. Dette var faktisk rimelig kult! Edit: Håper det, Leflus! Endret 6. juni 2011 av Laland Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hahah, herregud så tungvint. Kva tenkjer dei på? Endret 6. juni 2011 av thadon 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ghost Recon Future Soldier skal jeg ha! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 De fleste vil nok foretrekke s-controller, og det er nok også mulig. Men sikkert gøy å mekke på våpen på den måten. Kinect er impressive når det fungerer så raskt og smooth som det der. Sidenote: Om du bare har prøvd Kinect Adventures så har du ikke stemmerett Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det skal MS ha, live-demoene er imponerende og flawless. Jeg husker hvordan de var i fjor. Til nå er konferansen deres bedre enn i fjor. Tomb Raider imponerte meg. Det så flott ut. Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det Kinect greiene så faktisk stilig ut! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kinect frister fremdeles ikke, alt blir bare ner tungvindt med den. Men noe av det så kult ut, blant annet voice commands i ME3. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Merk at ingen av spillene vist så langt er eksklusive... Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 liker virkelig ikke microsoft... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg håper at de planlegger å tilby disse funksjonene i Norge også. Da hadde det plutselig blitt mer aktuelt å skaffe seg kinect. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ghost Recon Kinect er rimelig exclusive. Youtube på XBL er vel også rimelig imponerende. YouTube har vært strenge på visning på standalone units. Blant annet fjernet de muligheten på Popcorn Hour. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rimelig modig av dem å bruke Kinect direkte, synes jeg. Men wooh! YouTube! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Stemmegjenkjenning synes jeg var fiffig, men om jeg skal spille et skytespill en gang, kan jeg ikke se for meg at jeg står ute på gulvet midt i stua med hendene rundt et usynlig våpen. Ja da, det er sikkert fortsatt lov til å velge å bruke kontroller, men kinect frister fortsatt ikke for min del. Endret 6. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 xbox bing lego ... ... fail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå