Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser klin likt ut som CoD4 og MW2, synes jeg. Liker at det er så mange her som håper på at Rare skal få til noe, men de har mistet nesten alt nevneverdig talent fra årtusenskiftet. :(

 

Enig og enig.

 

Edit: Ingen eksklusive ting med MW3? Overraskende.

 

 

Addons og map packs først til Xbox 360 som vanlig. :)

Sto på storskjermen da de gikk ut.

 

Sa de det? Jeg fikk det ikke med meg da. Da trekker jeg det jeg skrev :)

Lenke til kommentar

Synes det ser litt for mye ut som en interaktiv film. [om MW3 til Mala] Altfor mange mellomsekvenser! Henviser til Duty Calls, lagd av de som lagde Bulletstrom. Ser frem til Halo!

 

Edit: Tar jeg ikke feil, så har Xbox førsterett på det som er av add-ons etc. til CoD til og med 2012. :-)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

"That was close, that was close". Jeg synes det var litt for dramatisk så langt, men det skal det vel kanskje være på en konferanse?

 

Digger at det virker som klassisk Tomb Raider-gameplay. De senere spillene ble litt for triggerhappye etter min mening :)

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Imponerende kreative puzzles i Tomb Rider! Og hun ble skadet i siden helt i starten, og har konsekvent holdt seg i siden med en hånd gjennom levelen.. The devil's in the details. ;)

Variasjon også, med action-events der du skal trykke analogsticks høyre/venstre evt. triggerne. Interessant!

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Fikk litt sånn Samus Aran i Metroid Other M-følelse av denne Lara-en, men er jo kult at de forsøker å gå litt bort ifra den (tross alt) rimelig grunne karakteriseringen som har preget henne tidligere.

 

EA Sports? Er det noen som bryr seg om dem?

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...