Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

 

Saken er at Nintendo faktisk nå kommer seg inn i den nåværende generasjonen, teknologisk sett. Det bekymrer ikke MS eller Sony seg for.

 

Om en bare ser på hvor mange operasjoner maskinvaren kan utføre samtidig, så har du rett i dette. De kommer til å bekymre seg om salget tar av, og etter Wii sin eksplosive start, så vil jeg tro at de i det minste tenker over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får se hva Nintendo har på gang først. Hvis den ikke har særlig mer å by på enn PS3 og X360, så har de andre ingenting å frykte. Tvert i mot. Det vil bare forlenge denne generasjonen ytterligere da tredjepartsutviklerne har en tredje konsoll de kan gi ut multiplattformspillene sine til.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Får se hva Nintendo har på gang først. Hvis den ikke har særlig mer å by på enn PS3 og X360, så har de andre ingenting å frykte. Tvert i mot. Det vil bare forlenge denne generasjonen ytterligere da tredjepartsutviklerne har nok en tredje konsoll de kan gi ut multiplattformspillene sine til.

 

Dette er riktig. Og da er Nintendo f*cket.

Lenke til kommentar

Det kan være en grunn å posisjonere seg i neste generasjon. Det er jo det som skjedde med 3DS - DS har vært den mest solgte konsollen helt frem til launch av 3DS - men det hindret ikke Nintendo i å sende ut 3DS-en.

Jeg tror nok at iOS var en betydelig faktor da Nintendo tok avgjørelsen om å lansere 3DS i år. iOS har jo møtt stor suksess med Angry Birds og Fruit Ninja, og i det siste har spill som Infinity Blade, Real Racing og Sword & Sorcery trukket spillentusiaster til platformen.

 

På samme måte kan det hende at Cafe tvinger MS til å revurdere planene sine, men vi får som sagt se. Selv mener jeg at lineupen for 2012 er for sterk til at MS planlegger å lansere en ny konsoll: Mass Effect 3, FF13-2, Tomb Raider, Halo 4, Prey 2, Kingdoms of Amalur, SF vs Tekken, Soul Calibur V, Resident Evil ORC, Dragon's Dogma, Max Payne 3, Hitman Absolution osv.

 

Uansett, det er bare mine spekulasjoner, du får minne meg om at jeg tok feil ved neste jul :)

Will do!

Lenke til kommentar

Det kan være en grunn å posisjonere seg i neste generasjon. Det er jo det som skjedde med 3DS - DS har vært den mest solgte konsollen helt frem til launch av 3DS - men det hindret ikke Nintendo i å sende ut 3DS-en.

Jeg tror nok at iOS var en betydelig faktor da Nintendo tok avgjørelsen om å lansere 3DS i år. iOS har jo møtt stor suksess med Angry Birds og Fruit Ninja, og i det siste har spill som Infinity Blade, Real Racing og Sword & Sorcery trukket spillentusiaster til platformen.

 

På samme måte kan det hende at Cafe tvinger MS til å revurdere planene sine, men vi får som sagt se. Selv mener jeg at lineupen for 2012 er for sterk til at MS planlegger å lansere en ny konsoll: Mass Effect 3, FF13-2, Tomb Raider, Halo 4, Prey 2, Kingdoms of Amalur, SF vs Tekken, Soul Calibur V, Resident Evil ORC, Dragon's Dogma, Max Payne 3, Hitman Absolution osv.

 

Uansett, det er bare mine spekulasjoner, du får minne meg om at jeg tok feil ved neste jul :)

Will do!

 

1 eksklusiv for neste år er ikke bra nok hos meg nei. Gi meg 5 mer som er store som Kameo 2 osv!

Lenke til kommentar

Får se hva Nintendo har på gang først. Hvis den ikke har særlig mer å by på enn PS3 og X360, så har de andre ingenting å frykte. Tvert i mot. Det vil bare forlenge denne generasjonen ytterligere da tredjepartsutviklerne har en tredje konsoll de kan gi ut multiplattformspillene sine til.

Tredjepartsutviklerne ønsker på ingen måte en sterkere konsoll fra Nintendo. Å bruke masse penger på å utvikle spill til en konsoll uten noen solgte enheter som i tillegg ikke har noen like i rene hestekrefter ville være svært dårlig business for dem.

Lenke til kommentar

1 eksklusiv for neste år er ikke bra nok hos meg nei. Gi meg 5 mer som er store som Kameo 2 osv!

Poenget med posten var ikke å ramse opp alle de eksklusive spillene som kommer neste år. Selv er jeg interessert i å se mer fra Ryse og Project Draco. Som en svoren Fable-fan er jeg også nødt til å gi The Journey en sjanse, men det er bare hvis det er mer enn en simpel railshooter.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...