Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gikk rykter om at Guerilla Games hadde et på tur, men da var det ingen konkrete detaljer. Kan ha vært ren humbug da. Tipper Kojima har noe mer på gang, han må jo nesten bare dukke opp på E3 siden de laget så mye styr ut av at han ikke skulle være der - og da er det jo hos Sony han pleier å komme. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Summer of Arcade 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8FhXtFAg-lw Ser svakere ut enn ifjor. Hvor er Retro City Rampage og Fez? Insanely Twisted Shadow Planet ser bra ut da. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg ser den. Gleder meg noe skrekkelig til ITSP, men resten av spillene må nesten testes ut når de kommer. Bastion og From Dust ser lovende ut. Trials Evolution trailer på xbl btw. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Halo 4,5,6 + Forza 4 + Youtube/Live TV(kanskje), gjør dette til en litt over middels bra konferanse for min del. 6/10. Allikevel er dette konferansen som skal slås av Nintendo senere idag, og det tror jeg de klarer, ettersom de etter all sannsynlighet viser frem en ny konsoll. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hva med en liten oppsummering av presentasjonen? Mass Effect 3 og Ghost Recon er "better with Kinect" Youtube, Bing og utvidede stemmefunksjoner Minecraft annonsert Gears of War 3 gameplay Forza Motorsport 4 trailer Fable: The Journey (Kinect) Ryse (Kinect) Kinect Sports Season 2 Dance Central 2 Sesame Street (fra Double Fine) Kinect Fun Labs (gratis app, ute nå) Halo Combat Evolved anniversary Halo 4, starten på en ny trilogi På E3, men ikke på presentasjonen: Cloud Saves og Beacons Trials Evolution annonsert Crimson Alliance trailer Ms. Splosion Man trailer Summer of Arcade 2011 annonsert Er det noe jeg har glemt? Endret 7. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror Nintendo vil trekke det lengste strådet i år. MS hadde for mye kinect vås for min smak, Sony på sin side hadde får overaskelser å by på, og leverte visninger av spillene man forventet. Får neppe med meg Nintendo sin konferanse seinere i dag desverre. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kom nettopp til å tenke på noe. Halo 4 i 2012 betyr at vi neppe får se en ny xbox før tidligst i 2013. Det er ganske utrolig hvor mye merkevaren har vokst de siste årene. Husker dere de som spådde at 360, i likhet med XB1, ville få en tidlig død? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ser for meg en ny xbox i 4 kvartal 2013, hadde vært greit. eller kansje tidlig 2014 me halo 5 som lanserings tittel. gleder meg til den neste xboxen blir vist frem, og alt av rykter som kommer med:) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=El8jPUa92Xs Hehe Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kom nettopp til å tenke på noe. Halo 4 i 2012 betyr at vi neppe får se en ny xbox før tidligst i 2013. Det er ganske utrolig hvor mye merkevaren har vokst de siste årene. Ser for meg Q4 2013-lansering nå. Nytt Gears of War med Unreal Engine 4 som lanseringsspill kanskje? Det vil i såfall bli hele 8 år etter at Xbox 360 ble lansert. Ny rekord med klar margin. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kom nettopp til å tenke på noe. Halo 4 i 2012 betyr at vi neppe får se en ny xbox før tidligst i 2013. Det er ganske utrolig hvor mye merkevaren har vokst de siste årene. Ser for meg Q4 2013-lansering nå. Nytt Gears of War med Unreal Engine 4 som lanseringsspill kanskje? Det vil i såfall bli hele 8 år etter at Xbox 360 ble lansert. Ny rekord med klar margin. Tviler på at Epic har lyst til å fortsette med Gears som eksklusiv. De eier vel rettighetene til Gears så de kan gå multiplattform det øyeblikket de vil. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nja, MS betaler nok ikke rent lite for eksklusiviteten. Mindre arbeid for epic å bare fokusere på den ene konsollen, men ja, hvem vet. Hvis de vil så kan de gå når som helst. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nja, MS betaler nok ikke rent lite for eksklusiviteten. Mindre arbeid for epic å bare fokusere på den ene konsollen, men ja, hvem vet. Hvis de vil så kan de gå når som helst. Tviler på at MS betaler så mye, Epic har jo tjent enormt mye penger på Gears. Men med en ny konsoll vil install-basen være langt mindre og da er multiplattform veien å gå, derav hvorfor Playstation mistet så mange eksklusiver i starten av denne generasjonen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg tror Halo 4 blir releasespill for Xbox3, og at den kommer allerede i Q4 2012. Tror også Only Chaos har rett i at Gears kommer til å gå multiplattform neste generasjon, tipper bare noen veldig få spill kommer til å være multiplattform fremover, da det rett og slett koster for mye. Timed exclusives ja, map packs ja, men ikke totalt eksklusiv. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Tviler på at MS betaler så mye, Epic har jo tjent enormt mye penger på Gears. Men med en ny konsoll vil install-basen være langt mindre og da er multiplattform veien å gå, derav hvorfor Playstation mistet så mange eksklusiver i starten av denne generasjonen. Det er en viss forskjell mellom PS-seriene som gikk multiplatform og Gears of War. PS-seriene ble nemlig gitt ut av tredjepartsutgivere. Gears of War blir gitt ut av Microsoft. Epic gir ikke ut spillene sine selv, og jeg forestiller meg at de liker godt å være en av galleonsfigurene til Xbox 360. Hvem skulle de ellers ha brukt som utgiver? EA? Bulletstorm ligger trolig på rundt 2 millioner på tvers av 360, PS3 og PC. Hadde spillet fått like mye markedsføring som Gears of War hadde salgstallene sett helt annerledes ut. Nå sier jeg ikke at det er ingen sjanse for at Gears går multiplatform. Alt kan skje, men mye tyder på at MS og Epic vil fortsette samarbeidet. Jeg tror Halo 4 blir releasespill for Xbox3 Virkelig? Don Mattrick nevnte spesifikt Xbox 360 da han annonserte spillet. Link Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tviler på at MS betaler så mye, Epic har jo tjent enormt mye penger på Gears. Men med en ny konsoll vil install-basen være langt mindre og da er multiplattform veien å gå, derav hvorfor Playstation mistet så mange eksklusiver i starten av denne generasjonen. Det er en viss forskjell mellom PS-seriene som gikk multiplatform og Gears of War. PS-seriene ble nemlig gitt ut av tredjepartsutgivere. Gears of War blir gitt ut av Microsoft. Epic gir ikke ut spillene sine selv, og jeg forestiller meg at de liker godt å være en av galleonsfigurene til Xbox 360. Hvem skulle de ellers ha brukt som utgiver? EA? Bulletstorm ligger trolig på rundt 2 millioner på tvers av 360, PS3 og PC. Hadde spillet fått like mye markedsføring som Gears of War hadde salgstallene sett helt annerledes ut. Nå sier jeg ikke at det er ingen sjanse for at Gears går multiplatform. Alt kan skje, men mye tyder på at MS og Epic vil fortsette samarbeidet. Tja, du kan så si, men husk at ME1 ble utgitt av MS mens ME2 ble utgitt av EA. Dessuten er jo ikke Bulletstorm en killer-app på samme måte som Gears. Langt dårligere anmeldelser, ingen kompetitiv multiplayer og dessuten er det et av mange hundre FPSer. Jeg tror ikke Bulletstorm ville solgt så mye bedre med mer markedsføring. Dessuten har jo EA andre prosjekter de heller vil bruke de pengene på å markedsføre. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er en viss forskjell mellom PS-seriene som gikk multiplatform og Gears of War. PS-seriene ble nemlig gitt ut av tredjepartsutgivere. Gears of War blir gitt ut av Microsoft. Epic gir ikke ut spillene sine selv, og jeg forestiller meg at de liker godt å være en av galleonsfigurene til Xbox 360. Virkelig? Don Mattrick nevnte spesifikt Xbox 360 da han annonserte spillet. Link Jeg mener å ha lest at det eksisterte en publiseringsavtale på tre spill, i så fall kan alt skje etter Gears 3. Og jeg vet hva Don Mattrick sa - men jeg tror han løy Eventuelt så kanskje de tar en Twilight. Tror uansett ikke Microsoft vil la Nintendo være over et år alene på markedet i neste generasjon. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 @Only chaos: Bioware ble kjøpt opp av EA, noe som gjorde det umulig for MS å holde på rettighetene til serien. Sjansen for at epic blir kjøpt opp er betydelig mindre. @taterfyrings: Vi får se. Dersom 360 fortsatt selger bra i 2012 er det ingen grunn til å lansere den neste boxen før i 2013. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 @taterfyrings: Vi får se. Dersom 360 fortsatt selger bra i 2012 er det ingen grunn til å lansere den neste boxen før i 2013. Det kan være en grunn å posisjonere seg i neste generasjon. Det er jo det som skjedde med 3DS - DS har vært den mest solgte konsollen helt frem til launch av 3DS - men det hindret ikke Nintendo i å sende ut 3DS-en. Uansett, det er bare mine spekulasjoner, du får minne meg om at jeg tok feil ved neste jul Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er en viss forskjell mellom PS-seriene som gikk multiplatform og Gears of War. PS-seriene ble nemlig gitt ut av tredjepartsutgivere. Gears of War blir gitt ut av Microsoft. Epic gir ikke ut spillene sine selv, og jeg forestiller meg at de liker godt å være en av galleonsfigurene til Xbox 360. Virkelig? Don Mattrick nevnte spesifikt Xbox 360 da han annonserte spillet. Link Jeg mener å ha lest at det eksisterte en publiseringsavtale på tre spill, i så fall kan alt skje etter Gears 3. Og jeg vet hva Don Mattrick sa - men jeg tror han løy Eventuelt så kanskje de tar en Twilight. Tror uansett ikke Microsoft vil la Nintendo være over et år alene på markedet i neste generasjon. Saken er at Nintendo faktisk nå kommer seg inn i den nåværende generasjonen, teknologisk sett. Det bekymrer ikke MS eller Sony seg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå