Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

 

Jeg kan ikke huske så mye jeg heller. Jeg husker bare at Mario Kart Wii var det store høydepunktet.

 

Det kom vel ut allerede i mars 2008? Da høres det rart ut om det var på konferansen.

 

Jeg orket ikke å se hele, det der er bare flaut. Var Mario Kart Wii der?

 

Nope, dette var "høydepunktene":

 

Ubisoft's Shaun White Snowboarding to use Wii Balance Board

Nintendo selling 200k Wiis a week, 700k a month

Animal Crossing: City Folk coming to Wii in 2008

Nintendo introduces the Wii Speak community microphone

Wii Sports Resort coming to the Wii, with Motion Plus in tow

English version of DS recipe application coming to America in November

Nintendo announces GTA: Chinatown Wars

Guitar Hero: On Tour Decades announced

Nintendo announces Wii Music with 50 instruments

Nintendo press conference bingo results

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere glemt Sony 06?

 

 

RIIIIIIIIIIIIIIIIDGE RAAAAAAACEEER.

 

Haha, neida. Den ble nevnt for noen sider siden :)

 

 

Nope, dette var "høydepunktene":

 

Ubisoft's Shaun White Snowboarding to use Wii Balance Board

Nintendo selling 200k Wiis a week, 700k a month

Animal Crossing: City Folk coming to Wii in 2008

Nintendo introduces the Wii Speak community microphone

Wii Sports Resort coming to the Wii, with Motion Plus in tow

English version of DS recipe application coming to America in November

Nintendo announces GTA: Chinatown Wars

Guitar Hero: On Tour Decades announced

Nintendo announces Wii Music with 50 instruments

Nintendo press conference bingo results

 

Karakter F

 

Edit: Gir den F+ for Wii Sports Resort som tross alt er et veldig bra spill, og GTA: Chinatown Wars.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Har dere glemt Sony 06?

 

 

RIIIIIIIIIIIIIIIIDGE RAAAAAAACEEER.

Real time weapon switching!

 

Genji is based on japanese history. And here's a giant enemy crab!

 

Hit the weak spot for massive damage!

 

Nintendos 08-presentasjon var alikevel mye verre. Cammie sørget for at konferansen fikk en ekstra dæsj av elendighet. Hun er ingen Reggienator for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Real time weapon switching!

 

Genji is based on japanese history. And here's a giant enemy crab!

 

Hit the weak spot for massive damage!

 

Nintendos 08-presentasjon var alikevel mye verre. Cammie sørget for at konferansen fikk en ekstra dæsj av elendighet. Hun er ingen Reggienator for å si det sånn.

 

Cammie demonstrerer New Super Mario Bros Wii på scenen i 2009:

cammie.gif

 

Ingen ting kan likevel måle seg med Konami fra i fjor

 

http://www.youtube.com/watch?v=YtKMqdMWNec

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Ok, Nintendo 08 var ganske mye verre. Har vel prøvd å fortrenge det :(

 

Presentasjonsmessig var det greit i dag. Er jo også mange kvalitetsspill som ble vist, men E3-konferansene for meg handler om store, eksklusive annonseringer som overrasker og trailere/gameplay som virkelig imponerer. Der feilet MS kraftig i dag.

Lenke til kommentar

Ekstremt kjedelig og samtidig veldig forventet pressekonferanse for min del, jeg føler meg nesten sviktet som en gammel gamer.

 

Logikken er jo der selvfølgelig, bruke 100 mill på å lage et konkurransedyktig hardcore spill som kanskje gir fortjeneste, eller bruke 5000 dollar på å lage et crappy on-rail spill som bruker kinect. Økt salg av kinect samt haugevis av familier som kjøper spillet gir kachingchingching i kassa.

 

Det verste av alt er ikke demoene som blir vist, det er de stramme falske smilene og frasene som liksom skal lure oss til å tro at dette er gode produkter, og den neste generasjon av gamingopplevelser. Ble nesten litt småkvalm her jeg satt.

 

Hadde det i det minste vært 1 spill av original IP, dvs ikke oppfølger eller remake av en gammel IP, så hadde jeg vært vanvittig fornøyd. Det hadde vist at de faktisk har cojones til å prøve. De må da ha penger til å lage ETT eneste nytt exclusive spill som er ikke er oppfølger?

 

Microsoft.. why u do dis...

Lenke til kommentar

Det verste av alt er ikke demoene som blir vist, det er de stramme falske smilene og frasene som liksom skal lure oss til å tro at dette er gode produkter, og den neste generasjon av gamingopplevelser. Ble nesten litt småkvalm her jeg satt.

 

 

Det verste er at om du har spilt Red Steel 2, Metroid Prime 3, Wii Sports Resort og Dead Space Extraction, så har du allerede spilt spill som bruker motion mye bedre enn det som Microsoft viste i dag. Dette burde være en videreutvikling av det som er gjort på Wii - i stedet så føles det som om vi går tilbake til 2006.

 

Ikke engang Molyneux's hyping på gametrailer nå kan få meg til å få tro på Fable Kinnect dessverre :(

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Vel. EA har vel ingenting å tilby annet enn potentisielt en fungerende versjon av BF3 som ikke krever den nye onlinetjenesten deres, Origin.

Huff. Kommer til å bli for mye fokus på idiotiske produkter av BioWare og Origins som skal "streamline experience" og "consumer interactionshitshit" osv.

 

Ja, jeg er negativ.

Lenke til kommentar

Det verste er at om du har spilt Red Steel 2, Metroid Prime 3, Wii Sports Resort og Dead Space Extraction, så har du allerede spilt spill som bruker motion mye bedre enn det som Microsoft viste i dag. Dette burde være en videreutvikling av det som er gjort på Wii - i stedet så føles det som om vi går tilbake til 2006.

Jeg nevnte det tidligere i tråden, men jeg kan like godt nevne det igjen. Det virker ikke som om utviklerne har forstått at vi ikke vil ha tradisjonelle spill som er tilpasset Kinect. Vi vil ha spill som er tilpasset Kinects styrker. Det virket som om Milo fra Lionhead utnyttet Kinect på en glimrende måte, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det prosjektet ble lagt på hyllen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper på en super konferanse fra Sony i natt ^^ Men det er kanskje for mye å håpe på ? :-p

 

Tror den blir glimrende om du liker Sony's egne franchiser som Resistance, Uncharted, Infamous osv. Og for oss andre så er jo NGP grunn nok til at dette kommer til å bli ekstremt spennende. Gleder meg!

 

 

Jeg nevnte det tidligere i tråden, men jeg kan like godt nevne det igjen. Det virker ikke som om utviklerne har forstått at vi ikke vil ha tradisjonelle spill som er tilpasset Kinect. Vi vil ha spill som er tilpasset Kinects styrker. Det virket som om Milo fra Lionhead utnyttet Kinect på en glimrende måte, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det prosjektet ble lagt på hyllen.

 

Jeg leste det, men det var vel en av de få tingene jeg ikke svarte på. Jeg er dog hundre prosent enig med deg, og det er det som skuffet så voldsomt i dag.

 

Noen som vet når det kommer bf3 stuff?

 

Om fem minutter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...