Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Snakket om Sommer of Arcade nå. Grr. Det gikk jeg glipp av. Annonserte de hvilke spill som blir inkluderte i kampanjen? Jeg har på gamespot-streamen. Blir det for dårlig kommer jeg bare til å bytte over til gametrailers eller noe sånt. Endret 6. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Blir spennende å se hva, hvis noe, Rare disker opp med i år Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Grr. Det gikk jeg glipp av. Annonserte de hvilke spill som blir inkluderte i kampanjen? Jeg har på gamespot-streamen. Blir det for dårlig kommer jeg bare til å bytte over til gametrailers eller noe sånt. Det gjorde de, men det var ingenting jeg hadde hørt om, så litt vanskelig å oppsummere for deg. Men NÅ er vi i gang! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Surprise, surprise. Modern Warfare 3 som åpningsspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Åpner med MW3, så uorginalt 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da er vi i gang folkens! WOOHOO Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Please reconnect controller. Priceless. Håper ikke de gir meg lyst til å kjøpe enda et Call of Duty nå.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er ingen MW-fan, men det der ser fantastisk ut! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jepp er fornøyd allerede!! Neste er Dance Central 2! Men vil ha noe mer, som Kameo 2 eller Rallisport Challenge 3! Hehe, tviler, men det hadde vært gøy. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 gametrailers bedre bilde enn ytube Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg trodde Call of Duty 4: Modern Warfare kom ut i 2007 jeg... Håper Rare dram fram noe spennende(ikke Kinect). Endret 6. juni 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 MW3. Ser bra ut, men ikke så veldig interessant likevel dessverre. 2 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det ser klin likt ut som CoD4 og MW2, synes jeg. Liker at det er så mange her som håper på at Rare skal få til noe, men de har mistet nesten alt nevneverdig talent fra årtusenskiftet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Det ser klin likt ut som CoD4 og MW2, synes jeg. Liker at det er så mange her som håper på at Rare skal få til noe, men de har mistet nesten alt nevneverdig talent fra årtusenskiftet. Enig og enig. Edit: Ingen eksklusive ting med MW3? Overraskende. Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Det ser klin likt ut som CoD4 og MW2, synes jeg. Liker at det er så mange her som håper på at Rare skal få til noe, men de har mistet nesten alt nevneverdig talent fra årtusenskiftet. Enig og enig. Edit: Ingen eksklusive ting med MW3? Overraskende. Addons og map packs først til Xbox 360 som vanlig. Sto på storskjermen da de gikk ut. Endret 6. juni 2011 av thklinge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 MW3 såg jo artig ut, må inrømme det. Håper vi får noe fra Halo 4 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "The world biggest story tellers" - da har jeg hørt det også om Infinity Ward Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Don Mattrick. Da vet vi hva som kommer. Klapping. Tomb Raider, spennende. Endret 6. juni 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå