Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Steven Totilo (Kotaku) gir konferansen en B - jeg gir den en D. Hva sier dere?

 

Gears of War var kult. Halo 4 er herlig, men var egentlig bare en annonsering. Multiplattform får ikke score fra meg.

 

Hater kinect i alt annet enn partyspill. Umulig å spille like raskt og presist som med kontroll, samtidig som det ikke er mulig å slappe av med spillet. Da alt annet en Halo 4 og Gears of War var kinect blir karakteren fra meg en E. Dårligste konferanse noensinne. Orket nesten ikke å se mer mot slutten.

Jepp den er faktisk på grensen til verre enn Sony`s verste("Giant enemy Crab" og "Riiidge Raacer") Var vel E3 2006 tror jeg;-p

 

Endret av Memoen4Ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle de satse hardcore? Med 2 Halo spill på 2 år, Forza 4 og Gears Of War 3 holder ikke for meg altså. 4 exclusives på 2 år er tragisk lite for meg som er hardcoregamer. Skal se om de andre driter seg loddrett ut.

 

Jeg tror vi hadde hatt en bedre inntrykk om vi ikke hadde vist om mange av de spillene fra før. E3 er jo alltid kulest når det kommer noe skikkelig overraskende, og det var det vel dessverre ingenting av i år.

Lenke til kommentar

Hadde ikke særlig til forventninger, men dette var utrolig forutsigbart og kjedelig. Modern Warfare 3, Gears of War 3, Halo 4-annonsering og masse Kinect-melking visste vi på forhånd. Ikke en eneste ordentlig overraskelse! En av de verste konferansene noensinne.

Helt enig. Dette ligner veldig på det vi så ifjor. GoW3 demo fra 2010 var til og med mer action. 4 player CO-OP var jo utrolig morsom å se på. MW3... Gi heller oss Battlefield 3. CoD begynner bli... eller ser lik ut for hver eneste gang. Vi så ikke noe som var nytt med denne serien.

 

Jeg var faktisk spent på å se hvordan de skulle få til å gå forover med Kinect, men alt ser ut som å være automatisk...

Lenke til kommentar

Hadde MS holdt en 30 minutters konferanse, og vist Tomb Raider, Kinect Star Wars, Mass Effect 3, og Halo 4/Anniversary, kunne jeg sagt at konferansen var vellykket.

 

Det virket som om tilogmed Peter Molyneux ikke hadde noe tro på dette årets E3, og da er det egentlig bare å gi opp. Man kan si mye om denne mannen, men at han selger sine prosjekter med så lite energi er sjelden vare.

 

Noe bra, men absolutt den kjedeligste MS konferansen jeg noen gang har sett på E3. Eksamen er no dritt, skulle gjerne vært oppe og sett om Sony klarer å få noe ut av sin avsatte tid uten å repetere Move konferansen fra i fjor.

Lenke til kommentar

Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende.

 

Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse.

Ja Rare burde da kunne lage ett skikkelig spill, nytt Perfect Dark, ett godt Banjo Kazooie, nytt Conker eller Jet Force Gemini 2 ;-)

Ja, hvor er de? Har Stamper brødrene forlat selskapet?

 

Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende.

 

Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse.

 

Jeg vil ha ULTRA COMBO (Killer Instinct).

Haha, det vil jeg også!

Lenke til kommentar

Meget fornøyd med youtube, Forza4, GeoW3 og halo annonseringene.

 

Minecraft og forsåvidt, men om dette blir et rent "minecraft kinect" spill er det totalt uinteresant. Faktisk litt spent på om vi som kjøpte Minecraft i Alpha får dette gratis da? Alt av utgivelser og expansions etc. skulle etter min hukommelse være gratis når om du kjøpte spillet i alpha.

 

Alt i alt var konferansen som forventet. Mye kinect, lite for oss som driter i kinect (noe jeg har inntrykka av at nesten alle gjør).

 

 

Edit: Leif.

Endret av Northland
Lenke til kommentar

 

 

Det virket som om tilogmed Peter Molyneux ikke hadde noe tro på dette årets E3, og da er det egentlig bare å gi opp. Man kan si mye om denne mannen, men at han selger sine prosjekter med så lite energi er sjelden vare.

 

Var det sånn at det nye Fable bare er beregnet for Kinect, med null mulighet for å bruke vanlig stikke?

Lenke til kommentar

Vært forfriskende om folk kunne se lengre enn sin egen nese. MS har levert masse nytt Kinect-innhold, som var etterspurt, de har vist nye spill, bekreftet masse Halo-innhold, nytt Gears, nytt Forza, nytt Mass Effect (begge med god Kinect-integrering - See, hardcore Kinect kan funke!). Bredden er komplett, helt fra de yngste kidsa og de eldste pappaene som kan more seg med barne-spill sammen, til Halo-hardcoregutta. I tillegg kommer de med Live TV, Youtube på Xbox, Minecraft, og mye annet. Ser man på det totale bildet har de levert ekstremt bredt. Om du da blir surken fordi du vil ha 17 nye hardcore exclusives så sorry, ingen vil levere det på årets E3.

 

MS har bredden og nye features a-plenty og vil utvilsomt fortsette å selge mest konsoller i USA i året framover, og som Mattrick sa, global salgsleder er sannsynlig. Fail? Ikke om du eier aksjer i MS.. ;)

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Har ikke Ubisoft og EA konferanse i dag også? Ubisoft sin konferanse i fjor var ren syre, så den må jeg få med meg.

Hehe, jeg sparer meg for de og lader heller opp til Sony. Kl 2? Damn.. Håper 3DS oppdateringen kommer på midnatt også.

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Meget fornøyd med youtube, Forza4, GeoW3 og halo annonseringene.

 

Minecraft og forsåvidt, men om dette blir et rent "minecraft kinect" spill er det totalt uinteresant. Faktisk litt spent på om vi som kjøpte Minecraft i Alpha får dette gratis da? Alt av utgivelser og expansions etc. skulle etter min hukommelse være gratis når om du kjøpte spillet i alpha.

 

Alt i alt var konferansen som forventet. Mye kinect, lite for oss som driter i kinect (noe jeg har inntrykka av at nesten alle gjør).

 

 

Edit: Leif.

 

Tror de sa at Minecraft kan styres med Kinnect OG kontroller.

 

 

Var det sånn at det nye Fable bare er beregnet for Kinect, med null mulighet for å bruke vanlig stikke?

 

Correct

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...