Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ny trilogi ja. Det kommer ikke som noen overraskelse at de ønsker å fortsette serien. Jeg synes at konferansen var bra jeg. Definitivt bedre enn i fjor. Better with Kinect spillene frister faktisk mer enn Kinect-only spillene. Skuffende at vi ikke fikk se noe gameplay fra Ryse. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg liker ideen å snu hodet for å endre synsretning i forza. Ellers er jeg care. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da er neste EA: Kl 21:30. Allright. Satse på at dette blir bedre Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Forskjell på å ønske å se noe bra hardcore Kinect, enn dårlig hardcore Kinect. Kan ikke se noen spesielle fordeler ved å ha det. Som forventet er Kinect bare en stor skuffelse, og en skuffelse de kommer til å satse hardt på. Greit nok at de kommer til å tjene masse casual-penger på det, men vi som Hardcore gamers misliker dette og MS' retning på samme måte som vi er lei av Wii. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tomb Raider og det Roma spillet (tittelen fikk jeg ikke med meg), var mest interessant for meg. For de som ser på GameTrailer, så kommer det en del snacks der. Skyrim bl.a. Ryse! Kult at de annonserte fire nye Halo-spill i dag. Ikke en gang Nintendo har vel annonsert fire nye Mario-spill på en konferanse? Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når er det Sony sin begynner? 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Microsofts svar på "I like puppies"? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) 3 nye spill satt til Halo universet gitt. Halo 4 på 360, de to andre til den fremtidige konsollen? Med mindre de planlegger å melke 360 til 2015 så kommer de nok til å dukke opp på 720 ja. Kult at de annonserte fire nye Halo-spill i dag. Ikke en gang Nintendo har vel annonsert fire nye Mario-spill på en konferanse? Teknisk sett var det vel egentlig bare to. Halo 5 kommer ikke til å bli lansert før tidligst i 2014. Endret 6. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 C. 2x Halo, Gears og ME klarer å holde den over en D for min del. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Digget det de viste av nye Tomb Raider. Kan bli utrolig kult! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når er det Sony sin begynner? 02.00 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende. Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse. 1 Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg liker ideen å snu hodet for å endre synsretning i forza. Ellers er jeg care. Haha ja, snu hodet vekk fra skjermen for å se... Idiotsikkert opplegg. KINECT kunne de fått billig av meg. For no søppel. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Stram regi, god show. Spillene kunne vært bedre, gir det C. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende. Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse. Ja Rare burde da kunne lage ett skikkelig spill, nytt Perfect Dark, ett godt Banjo Kazooie, nytt Conker eller Jet Force Gemini 2 ;-) Endret 6. juni 2011 av Memoen4Ever Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hadde ikke særlig til forventninger, men dette var utrolig forutsigbart og kjedelig. Modern Warfare 3, Gears of War 3, Halo 4-annonsering og masse Kinect-melking visste vi på forhånd. Ikke en eneste ordentlig overraskelse! En av de verste konferansene noensinne. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eneste overraskelsen var vel Minecraft? Hadde kanskje vært en litt bedre konferanse om ikke alt ble spoilet på forhånd. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Steven Totilo (Kotaku) gir konferansen en B - jeg gir den en D. Hva sier dere? Gears of War var kult. Halo 4 er herlig, men var egentlig bare en annonsering. Multiplattform får ikke score fra meg. Hater kinect i alt annet enn partyspill. Umulig å spille like raskt og presist som med kontroll, samtidig som det ikke er mulig å slappe av med spillet. Da alt annet en Halo 4 og Gears of War var kinect blir karakteren fra meg en E. Dårligste konferanse noensinne. Orket nesten ikke å se mer mot slutten. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende. Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse. Jeg vil ha ULTRA COMBO (Killer Instinct). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skulle de satse hardcore? Med 2 Halo spill på 2 år, Forza 4 og Gears Of War 3 holder ikke for meg altså. 4 exclusives på 2 år er tragisk lite for meg som er hardcoregamer. Skal se om de andre driter seg loddrett ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå