Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Ny trilogi ja. Det kommer ikke som noen overraskelse at de ønsker å fortsette serien.

 

Jeg synes at konferansen var bra jeg. Definitivt bedre enn i fjor. Better with Kinect spillene frister faktisk mer enn Kinect-only spillene. Skuffende at vi ikke fikk se noe gameplay fra Ryse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjell på å ønske å se noe bra hardcore Kinect, enn dårlig hardcore Kinect. Kan ikke se noen spesielle fordeler ved å ha det.

 

Som forventet er Kinect bare en stor skuffelse, og en skuffelse de kommer til å satse hardt på. Greit nok at de kommer til å tjene masse casual-penger på det, men vi som Hardcore gamers misliker dette og MS' retning på samme måte som vi er lei av Wii.

Lenke til kommentar

Tomb Raider og det Roma spillet (tittelen fikk jeg ikke med meg), var mest interessant for meg. For de som ser på GameTrailer, så kommer det en del snacks der. Skyrim bl.a.

 

Ryse!

 

Kult at de annonserte fire nye Halo-spill i dag. Ikke en gang Nintendo har vel annonsert fire nye Mario-spill på en konferanse?

Lenke til kommentar

3 nye spill satt til Halo universet gitt. Halo 4 på 360, de to andre til den fremtidige konsollen?

Med mindre de planlegger å melke 360 til 2015 så kommer de nok til å dukke opp på 720 ja.

 

Kult at de annonserte fire nye Halo-spill i dag. Ikke en gang Nintendo har vel annonsert fire nye Mario-spill på en konferanse?

Teknisk sett var det vel egentlig bare to. Halo 5 kommer ikke til å bli lansert før tidligst i 2014.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende.

 

Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende.

 

Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse.

Ja Rare burde da kunne lage ett skikkelig spill, nytt Perfect Dark, ett godt Banjo Kazooie, nytt Conker eller Jet Force Gemini 2 ;-)

Endret av Memoen4Ever
Lenke til kommentar

Hadde ikke særlig til forventninger, men dette var utrolig forutsigbart og kjedelig. Modern Warfare 3, Gears of War 3, Halo 4-annonsering og masse Kinect-melking visste vi på forhånd. Ikke en eneste ordentlig overraskelse! En av de verste konferansene noensinne.

Lenke til kommentar

Steven Totilo (Kotaku) gir konferansen en B - jeg gir den en D. Hva sier dere?

 

Gears of War var kult. Halo 4 er herlig, men var egentlig bare en annonsering. Multiplattform får ikke score fra meg.

 

Hater kinect i alt annet enn partyspill. Umulig å spille like raskt og presist som med kontroll, samtidig som det ikke er mulig å slappe av med spillet. Da alt annet en Halo 4 og Gears of War var kinect blir karakteren fra meg en E. Dårligste konferanse noensinne. Orket nesten ikke å se mer mot slutten.

Lenke til kommentar

Oioioi... Dette var vel forventet? Som en Nintendo fan ventet jeg noe mer fra RARE, men Kinect Sport igjen and just that? Skuffende.

 

Eneste jeg synes var interessant var Tomb Raider, som ikke er 360 eksklusiv. Halo 4 var en bra avslutning på en skuffende konferanse.

 

Jeg vil ha ULTRA COMBO (Killer Instinct).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...