Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens verre enn Ninty E3 08 ja. Wii Music var i det minste noe nytt selv om det var ræva. Dance Central 2 samt Kinect Sports Season 2 (med et golfspill lignende hva vi så på E3 for fem år siden) er ikke akkurat spennende.

 

Synes det er vanskelig å vurdere de opp mot hverandre. Begge årene hadde vel noe bra, men at dette var skuffende tror jeg de fleste av oss kan si seg enig i.

Lenke til kommentar

Fysøren for en kjedelig pressekonferanse.

 

Hva med oss som ikke setter pris på kinect? Er vi glemt?

Finnes det noe som er mer kjedelig enn railshootere MED HENDA?

 

Er jo bare reailshooting og/eller spill som er fulle av små drittminigames.

Lenke til kommentar

Man kan mene hva man vil om at det kommer for mange Halo-spill for hyppig, jeg er altfor gira på å se historien videre. Nytt studio som trenger å bevise seg; håper de har jobbet lenge med dette. Men da blir det fire år med Halo-FPSer på rad.. Kjenner CoD-syndromet nærmer seg med stormskritt. Nå ser jeg bare frem til EAs konferanse. :)

Lenke til kommentar

Jeg sier bare at hvis Nintendo og Sony ikke klarer å slå denne konferansen, er nok det triste tider i vente. Flott med Halo 4, men jeg kan ikke huske en så svak konferanse fra MS på mange år. Kinect ser ut til å bli Xbox sitt nye satse område, og det misliker jeg sterkt...

 

Da kan vi bare slutte å game...

Lenke til kommentar

Det her var vel mer eller mindre som forventa. Ganske skuffende når de 2 største overraskelsene (for min del ihvertfall) var våpen-konfigurasjonen i ett spill og en concept demo på ett spill uten dato. Tror nok de 2 andre må drite seg ut ganske bra for å ikke slå dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...