Filmvenn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg liker faktisk Dance Central. Selv om jeg ikke liker musikken, så fungerer det jeg har lært fra spillet IRL. Bedre enn å svette med COD. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Enig der. Multiplattformspillene var veldig bra, men synes ikke det teller. Forstår ikke hvorfor de vises på en 360-konferanse. Alle titlene foretrekkes på PC og kan også velges på PS3. Av 360-titler er det KUN Gears of War som ikke fokuserer på Kinect så langt. Også Halo-remake da, men det er ikke et virkelig nytt spill. Dette er faktisk verre enn Nintendos katastrofekonferanse i forfjor etter min mening. For tre år siden mener du, i forfjor hadde Nintendo både Metroid Other M, New Super Mario Bros Wii og Super Mario Galaxy 2. 2008 derimot ble headlinet av Wii Music og er E3's tristeste øyeblikk - ihvertfall foreløpig. Ja, var den jeg mente. Fikser nu. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er ikke mulig å få opp en irc chat a? Det er jo umulig å få med seg innleggene her Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 aha aha! so dance dance dance Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Folk har sutra om for lite Kinect-spill og støtte, nå pusher de masse Kinect så klager folk da også. I'm lolling like there's no tomorrow Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 scan deg selv naken Jeg tenkte nå mer på å scanne inn Major Ragnar og runke han virtuelt foran damebesøk. Om ikke det sikrer meg ligg etter ligg er det ingenting som gjør det. Men på den andre siden så tør jeg ikke vise det til noen andre enn dama uanset.... meh,, hele ideen er jo ubrukelig. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) OMG la han fortelle om noe bra nå Endret 6. juni 2011 av Memoen4Ever Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 MS sliter vel egentlig litt idag. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Folk har sutra om for lite Kinect-spill og støtte, nå pusher de masse Kinect så klager folk da også. I'm lolling like there's no tomorrow Jeg er enig med det i at det er bra at de støtter det, men jeg synes det er kjedelig at de bruker E3 til å fokusere på det. Nå kommer Halo 4 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Hmm. Fable: The Journey er Better with Kinect? Håper det iallefall. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Føler at jeg er litt skuffet. Så mye kinect, så mye teit og flaut. Enig, er jo mer spennende å skrive i denne tråden enn å se på Haha enig. Har faktisk nesten gått over til å bare høre nå. Fortsetter så lenge jeg hører kinect, kinect, kinect, kinect, magic of kinect, kinect osv, osv.... Endret 6. juni 2011 av -kai- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Herregud, JA! Dette er den beste konferansen jeg har sett. Mest på grunn av avslutningen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Muligens verre enn Ninty E3 08 ja. Wii Music var i det minste noe nytt selv om det var ræva. Dance Central 2 samt Kinect Sports Season 2 (med et golfspill lignende hva vi så på E3 for fem år siden) er ikke akkurat spennende. Endret 6. juni 2011 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette er høydepunktet - har dessverre ikke mye konkurranse. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 spontan orgasme! Sjæl, på tide med buksebytte... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Digger at de fortsetter nummereringen og ikke går i gang med Vengeance, Ressurection og andre slike typiske oppfølgernavn. Synd Halo 4 først kommer neste år Det var det eneste eksklusive spillet jeg vil ha. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette var ikke mye å skryte av. Noe av det dårligste jeg har sett på E3. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 New Halo? meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå