Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Enig der. Multiplattformspillene var veldig bra, men synes ikke det teller. Forstår ikke hvorfor de vises på en 360-konferanse. Alle titlene foretrekkes på PC og kan også velges på PS3. Av 360-titler er det KUN Gears of War som ikke fokuserer på Kinect så langt. Også Halo-remake da, men det er ikke et virkelig nytt spill.

 

Dette er faktisk verre enn Nintendos katastrofekonferanse i forfjor etter min mening.

 

For tre år siden mener du, i forfjor hadde Nintendo både Metroid Other M, New Super Mario Bros Wii og Super Mario Galaxy 2. 2008 derimot ble headlinet av Wii Music og er E3's tristeste øyeblikk - ihvertfall foreløpig.

 

Ja, var den jeg mente. Fikser nu.

Lenke til kommentar

scan deg selv naken ;)

Jeg tenkte nå mer på å scanne inn Major Ragnar og runke han virtuelt foran damebesøk. Om ikke det sikrer meg ligg etter ligg er det ingenting som gjør det. Men på den andre siden så tør jeg ikke vise det til noen andre enn dama uanset.... meh,, hele ideen er jo ubrukelig.

 

:lol:

Lenke til kommentar

Folk har sutra om for lite Kinect-spill og støtte, nå pusher de masse Kinect så klager folk da også. I'm lolling like there's no tomorrow :D

 

Jeg er enig med det i at det er bra at de støtter det, men jeg synes det er kjedelig at de bruker E3 til å fokusere på det.

 

Nå kommer Halo 4

Lenke til kommentar

Føler at jeg er litt skuffet. Så mye kinect, så mye teit og flaut.

 

Enig, er jo mer spennende å skrive i denne tråden enn å se på :(

 

Haha enig. Har faktisk nesten gått over til å bare høre nå. Fortsetter så lenge jeg hører kinect, kinect, kinect, kinect, magic of kinect, kinect osv, osv....

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Muligens verre enn Ninty E3 08 ja. Wii Music var i det minste noe nytt selv om det var ræva. Dance Central 2 samt Kinect Sports Season 2 (med et golfspill lignende hva vi så på E3 for fem år siden) er ikke akkurat spennende.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...