Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

scan deg selv naken ;)

Jeg tenkte nå mer på å scanne inn Major Ragnar og runke han virtuelt foran damebesøk. Om ikke det sikrer meg ligg etter ligg er det ingenting som gjør det. Men på den andre siden så tør jeg ikke vise det til noen andre enn dama uanset.... meh,, hele ideen er jo ubrukelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette ble litt for mye kinect. Fryktelig uinteresant, god damn!

Liker ikke at ALLE spillene på en eller måte skal ha kinect støtte. Og rene kinect spill ser dødskjedelige ut.

Eneste som imponerte litt var Ghost Recon. Men det ble rett og slett druknet i alt det andre.

Håper på en skikkelig stor overaskelse på slutten nå, for oss som ikke bryr oss om kinect.

Lenke til kommentar

Dette minner meg - og det er ikke et kompliment - om Nintendos 2008 konferanse. Ja det stemmer, den med Wii Music på slutten.

This!

Det er den verste konferansen eg noensinne har sett faktisk.

Helt utrolig hvor stor forskjell det er på inpu-laggen i enkelte kinect spill. Da er jeg ihvertfall klar for litt Halo 4 :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Enig der. Multiplattformspillene var veldig bra, men synes ikke det teller. Forstår ikke hvorfor de vises på en 360-konferanse. Alle titlene foretrekkes på PC og kan også velges på PS3. Av 360-titler er det KUN Gears of War som ikke fokuserer på Kinect så langt. Også Halo-remake da, men det er ikke et virkelig nytt spill.

Dette er faktisk verre enn Nintendos katastrofekonferanse i forfjor etter min mening.

For tre år siden mener du, i forfjor hadde Nintendo både Metroid Other M, New Super Mario Bros Wii og Super Mario Galaxy 2. 2008 derimot ble headlinet av Wii Music og er E3's tristeste øyeblikk - ihvertfall foreløpig.

Lenke til kommentar

Sony sin konferanse er 5 timer lang. Om de ikke greier å toppe MS sin da, så...

1 1/2 time faktisk. De øvrige timene er trolig reservert for testing av NGP samt intervjuer med Sony.

Ah, ok. Jeg var redd det kom til å bli en lang natt.

Forøvrig festlig at folk sier "fail!!!11oneone!" til spill som åpenbart ikke er myntet på dem. Kinect for kids kommer til å glede en haug med unger i årevis og MS kommer til å tjene masse spenn. Kudos til MS for å få lisenser fra Disney og Sesame Street. De enste som failer er de som sutrer her på forumet, skjerpings.

Helt enig. Disse konferansene er ikke bare for å vise frem spill for oss "oldinger". Synes det er fint at de viser frem forskjellige spill til de forskjellige aldersgrupper.

Mitt svar fra forrige side:

Dette er sant, men jeg skrev fail fordi jeg synes det er trist at en så fantastisk spillskaper som Tim Schafer lager slike spill - i stedet for feks Grim Fandango 2 eller Pshyconauts 2.

Ser den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...