thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kinect Fun Labs live idag. Oooooh! YES!!! Nyyyytt Kinect Sports! Eneren er det ultimate party-game på Kinect idag, dette blir eeepic! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Oj, jeg sovna visst. Ennå ikke ferdig med Kinect...? "goes to sleep again" Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kul teknologi den scanningen. Men morsomt? Tja, i 10 minutter kanskje... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen av kinect-sakene var imponerende, men lite relevant til de fleste som ser på dette... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skal scanne katta mi. Jeg har trademark på det. Jeg skal scanne en Kinect som scanner en Kinect. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nintendo sin konferanse kommer til å knuse denne. Hvis ikke er det bare å gi opp hele Nintendo.. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg fikk plutselig en sterk déjà vu følelse nå, er nok fordi jeg har har spilla Wii Sports-spillene ;-p Endret 6. juni 2011 av Memoen4Ever Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skal scanne katta mi. Jeg har trademark på det. Jeg skal scanne en Kinect som scanner en Kinect. Luringen, men katta mi eier scanning av en annen Kinect. Fordi katta mi tror han er en hund. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg fikk plutselig en sterk déjà vu følelse nå, er nok fordi jeg har har spilla Wii Sports-spillene ;-p Lurer på hvor nøyaktig denne golfingen er jeg? Både Move og Motion+ gir relativ dypt gameplay, men er skeptisk til om Kinnect kan klare det samme - i så fall blir jeg ekstremt imponert. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kul teknologi den scanningen. Men morsomt? Tja, i 10 minutter kanskje... scan deg selv naken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Oj, jeg sovna visst. Ennå ikke ferdig med Kinect...? "goes to sleep again" DItto. Jeg vurderer også å bli alkoholiker. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ja det var jo ikkje input lagg i kinect golf... off Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "Scan in your car"? Skal jeg kjøre bilen inn i stua? Haha, akkurat det jeg tenkte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tips: Bruk Kinect-pausene til å oppdatere på WWDC, dere som er interessert i Apple. :-) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Todd og Rod? Simpsons-crossover? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tips: Bruk Kinect-pausene til å oppdatere på WWDC, dere som er interessert i Apple. :-) Er det Apple akkurat nå? Noe interessant derfra? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tips: Bruk Kinect-pausene til å oppdatere på WWDC, dere som er interessert i Apple. :-) nytt notifikasjonssystem Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Om det ikke var for Gears of War 3 ville dette etter min mening vært tidenes flaueste e3-konferanse. Hater virkelig veien konsollspilling tar. Kan ikke si tydelig nok hvor sterkt jeg håper at Nintendo kommer med en "ekte" spillkonsoll imorgen. Egentlig håper jeg at de forsøker å kombinere både kjernespill og spill for det utvidede markedet, men når jeg ser dette, begynner jeg å tvile... Høydepunktet så langt er multiplattformspillene, men av eksklusivene er det Gears 3 - og det sier jeg som ikke egentlig liker shootere noe særlig en gang. Enig der. Multiplattformspillene var veldig bra, men synes ikke det teller. Forstår ikke hvorfor de vises på en 360-konferanse. Alle titlene foretrekkes på PC og kan også velges på PS3. Av 360-titler er det KUN Gears of War som ikke fokuserer på Kinect så langt. Også Halo-remake da, men det er ikke et virkelig nytt spill. Dette er faktisk verre enn Nintendos katastrofekonferanse i 2008 etter min mening. Endret 6. juni 2011 av -kai- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå