Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, her har Microsoft faktisk truffet en enorm innertier. De har sett folk som hjemme lager kule tech-demos og stash med Kinect koblet til PCen. De lar disse folka få fritt utløp for utvikling og publisering på Xbox 360 via Fun Labs. Å så til de grader omfavne utvikler-miljøene: 100% FUCKIN' awesome!

 

 

Edit: Fingertracking? Oh yeah, Minority Report kommer stadig nærmere!

Lenke til kommentar

Om det ikke var for Gears of War 3 ville dette etter min mening vært tidenes flaueste e3-konferanse.

 

Hater virkelig veien konsollspilling tar. Kan ikke si tydelig nok hvor sterkt jeg håper at Nintendo kommer med en "ekte" spillkonsoll imorgen.

Lenke til kommentar

Forøvrig festlig at folk sier "fail!!!11oneone!" til spill som åpenbart ikke er myntet på dem. Kinect for kids kommer til å glede en haug med unger i årevis og MS kommer til å tjene masse spenn. Kudos til MS for å få lisenser fra Disney og Sesame Street. De enste som failer er de som sutrer her på forumet, skjerpings.

Helt enig. Disse konferansene er ikke bare for å vise frem spill for oss "oldinger". Synes det er fint at de viser frem forskjellige spill til de forskjellige aldersgrupper.

Lenke til kommentar

De avslutter med en setning som blir sagt av Master Chief. Jeg lover dere. I 2006 kom Bill Gates på scenen og sa "And I think you're gonna like this..." før han gikk av scenen og teaseren begynte. Jeg hadde puls i hundre.

Hehe. De kommer utvilsomt til å avslutte med Halo 4.

Lenke til kommentar

Om det ikke var for Gears of War 3 ville dette etter min mening vært tidenes flaueste e3-konferanse.

 

Hater virkelig veien konsollspilling tar. Kan ikke si tydelig nok hvor sterkt jeg håper at Nintendo kommer med en "ekte" spillkonsoll imorgen.

 

Egentlig håper jeg at de forsøker å kombinere både kjernespill og spill for det utvidede markedet, men når jeg ser dette, begynner jeg å tvile...

 

Høydepunktet så langt er multiplattformspillene, men av eksklusivene er det Gears 3 - og det sier jeg som ikke egentlig liker shootere noe særlig en gang.

Lenke til kommentar

Forøvrig festlig at folk sier "fail!!!11oneone!" til spill som åpenbart ikke er myntet på dem. Kinect for kids kommer til å glede en haug med unger i årevis og MS kommer til å tjene masse spenn. Kudos til MS for å få lisenser fra Disney og Sesame Street. De enste som failer er de som sutrer her på forumet, skjerpings.

Helt enig. Disse konferansene er ikke bare for å vise frem spill for oss "oldinger". Synes det er fint at de viser frem forskjellige spill til de forskjellige aldersgrupper.

 

Mitt svar fra forrige side:

Dette er sant, men jeg skrev fail fordi jeg synes det er trist at en så fantastisk spillskaper som Tim Schafer lager slike spill - i stedet for feks Grim Fandango 2 eller Pshyconauts 2.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...