Mala Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette hadde gjort seg MYE bedre til Move/M+ med fri bevegelse. Absolutt enig. Og da kunne eg kanskje fått brukt Move eg også, eller....endelig kjøpt meg den andre halvdelen Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg orket ikke følge med, hva går dette spillet ut på gameplay-messig? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Om mulig enda flauere enn i fjor dette. Gi oss nå skikkelige spill nå. Eneste som ser greit ut for kinect så langt er headtrackingen til Forza.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gi meg heller et nytt Brütal legend enn det der. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg er en stor fan av motion-kontroll når det er gjort riktig, men jeg må si at jeg som Nintendo-fan får en litt dårlig følelse i munnen når jeg ser hva Wii-en har ført til også hos deres konkurrenter. Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Foreløpig har jeg stor tro på at Sony og Nintendo kommer til å eie MS på e3, men vi får se om det kommer noen store nyheter snart :-) Endret 6. juni 2011 av Memoen4Ever Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Forøvrig festlig at folk sier "fail!!!11oneone!" til spill som åpenbart ikke er myntet på dem. Kinect for kids kommer til å glede en haug med unger i årevis og MS kommer til å tjene masse spenn. Kudos til MS for å få lisenser fra Disney og Sesame Street. De enste som failer er de som sutrer her på forumet, skjerpings. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Schafer virket en smule nervøs, men dette virker jo koselig. Ikke det beste av spillet de kunne vist fram tror jeg da, selv om det uansett mer kanskje ment for andre enn meg... Endret 6. juni 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "Og til slutt vil jeg si at Psychonauts 2 og Grim Fandando 2 er på vei. Begge vil komme nå i sommer" sier Scaefer nå etterpå. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Alle "hardcore" spill til Kinect er on rails, det burde alle være klar over. Skal du styre analogsticken med føttene imens du veiver med hendene ? derfor jeg syns ting hadde vært bedre på Wii. bortsett fra at grafikken ikke er like fin Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror Sesame Street kan være helt vannvittig morsomt for barn. Men pokker heller. Liker ikke Kudo. Han er klein. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ble litt skuffet over at Tim Schafer ikke annonserte noen andre spill Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "Og til slutt vil jeg si at Psychonauts 2 og Grim Fandando 2 er på vei. Begge vil komme nå i sommer" sier Scaefer nå etterpå. Eller ikkje... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Forøvrig festlig at folk sier "fail!!!11oneone!" til spill som åpenbart ikke er myntet på dem. Kinect for kids kommer til å glede en haug med unger i årevis og MS kommer til å tjene masse spenn. Kudos til MS for å få lisenser fra Disney og Sesame Street. De enste som failer er de som sutrer her på forumet, skjerpings. Dette er sant, men jeg skrev fail fordi jeg synes det er trist at en så fantastisk spillskaper som Tim Schafer lager slike spill - i stedet for feks Grim Fandango 2 eller Pshyconauts 2. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg orket ikke følge med, hva går dette spillet ut på gameplay-messig? Once upon a monster. Ser ut som noe mini spill greier. Foreløpig har jeg stor tro på at Sony og Nintendo kommer til å eie MS i år, men vi får se om det kommer noen store nyheter snart :-) Sony sin konferanse er 5 timer lang. Om de ikke greier å toppe MS sin da, så... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "Og til slutt vil jeg si at Psychonauts 2 og Grim Fandando 2 er på vei. Begge vil komme nå i sommer" sier Scaefer nå etterpå. Eller ikkje... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "Og til slutt vil jeg si at Psychonauts 2 og Grim Fandando 2 er på vei. Begge vil komme nå i sommer" sier Scaefer nå etterpå. DET hadde vært episk! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 NOK KINECT, herregud, det får da være måte på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Begynner å minne mye om fjorårets konferanse dette. Mye innhold, men stort sett bare kjedelige kinect-spill, eller forventede titler som MW3 og Gears 3. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fun Labs ja, for folk med mye dødtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå