Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rettelse, Star Wars så litt bedre ut etterhvert. Hadde elsket det hvis jeg var 12 år gammel. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette hadde gjort seg MYE bedre til Move/M+ med fri bevegelse. 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Star Wars så skikkelig dårlig ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Må si meg enig i at presentasjonen har vært veldig smooth så langt. Har egentlig ikke så store forventninger til SW Kinect, men vi får se. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jepp, som forventa! MEN, flyvning av diverse, som Pod-raceren og X-Wingen er neppe på rails, så det kan gjøre ting litt mer interessant og variert. Håper du har rett Tim Schafer! Grim Fandango 2? Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 man må jo styre hvor man går, ikke bare veive med et lasersverd Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Tim Schafer! Kanskje endelig et spill fra han som ikke tanker Edit: Sesame Street? Bah. Jaja, kidsn blir nøjd, og poenget med Kinect er jo et bredere publikum så man kan vel ikke akkurat dra ned MS for det. Endret 6. juni 2011 av thklinge Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Annonser Psychonauts 2 før du går av.. Du vet du vil! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Herregud, noen sine ønsker ikke har gått opp i oppfyllesle. Mine er ikke det nei. Er jo minst 4 5-7 Kinect on rails spill.. Du står bare der og ser dum ut. *facepalm* bare mer og mer jeg. Det var dette jeg frykta. Dette overgår Nintendo sin flause E3 i 2009!! Æsja meg trodde aldri Microsoft skulle lande denne E3 pressekonferansen som Nintendo gjorde i 2009, skam og mer skamfullt. Jeg ler faktisk mer en å nyte det. Annonnser Dance Central 2 for god sake ellers så er dette en floppe MS konferanse. Endret 6. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Alle "hardcore" spill til Kinect er on rails, det burde alle være klar over. Skal du styre analogsticken med føttene imens du veiver med hendene ? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Neeeeeeeeeeei. Her har de Tim Schafer på scenen, og får han til å demonstrere noe slikt som dette. Epic fail Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 HAha Schafer er i det minste genial. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Annonser Psychonauts 2 før du går av.. Du vet du vil! Agreed! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette hadde gjort seg MYE bedre til Move/M+ med fri bevegelse. Enig. Mer barnespill. KAKEMONSTERET!! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gi seg med alt dette Kinect køddet Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 får nesten latterkrampe...... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Alle "hardcore" spill til Kinect er on rails, det burde alle være klar over. Skal du styre analogsticken med føttene imens du veiver med hendene ? Der glemte du Mass Effect 3 og Ghost Recon Future Soldier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå