Gormers Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "this is... so cool" Jaja er vel å forvente at de vil gi ut flere kinect spill... dessverre Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Regner med at folk kommer til å gjøre narr av Disneyland-presentasjonen. Husk på at det er to unger som presenterer spillet for hundretusener av nerder. Det er mange som ikke hadde turt noe slikt i voksen alder engang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kinect kommer til å spise lett av markedet for barnespill fra wii. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kinnect Star Wars - musikken er ihvertfall episk Neida, dette ser faktisk litt kult ut Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Regner med at folk kommer til å gjøre narr av Disneyland-presentasjonen. Husk på at det er to unger som presenterer spillet for hundretusener av nerder. Det er mange som ikke hadde turt noe slikt i voksen alder engang. So true! Jeg hadde ikke turt... SW: Vel, mye variasjon! Å kjøre pod-racer eller Tie-Fighter med Kinect kan sikkert være gøy, selv om fektingen med lasersverd er "on rails" så kan det fortsatt bli gøy! Endret 6. juni 2011 av thklinge Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Star Wars så ikke spesielt bra ut. Virket stivt. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nå, Wii har vært ute siden 2006 - hvorfor har den enda ikke et slikt Star Wars-spill som dette? Det ser jo faktisk kult ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg håper de har en overraskelse på lur på sluttn, for foreløpig er jeg ikke imponert. Halo CE, Tomb Raider og GeoW 3 er det eneste jeg har likt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Star Wars så ikke spesielt bra ut. Virket stivt. Kanskje det bare er jeg som er en Star Wars-nørd... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 @Mala: De måtte komme, men det ser ut som et fint spill for unger da. Ja. Og for veldig spesielle folk på syretripp.... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er to ting som imponerer meg foreløpig. Hvor bra presentasjonen av alt har vært rent teknisk, og hvor mye de pusher Kinect! Med alt det som kommer til det tror jeg nesten jeg må ha meg mitt eget kamera! Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper så inderlig at denne bevegelsekontroll-gimmicken snart avtar. Forferdelig måte å styre spill på - med mindre det er partyspill. Umulig å handle raskt og presist nok, samtidig som man ikke kan slappe av med spillet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er dette også ON F*CKING RAILS??? 1 Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 star wars med kinect så veldig ille ut. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 De sverdbevegelsene så ikke mye bra ut. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette blir jo bare mer og mer morsomt. Ikke for Microsoft sin suksess, heller flause. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 star wars med kinect så veldig ille ut. Enig, jeg trekker min positivitet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er dette også ON F*CKING RAILS??? Jepp, som forventa! MEN, flyvning av diverse, som Pod-raceren og X-Wingen er neppe på rails, så det kan gjøre ting litt mer interessant og variert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Star Wars såg buggy og tregt ut Hvorfor faen kan det ikke komme ett skikkelig Star Wars spill snart? Rogue Squadron? X-Wing VS Tie-Fighter??? Dark Forces? Endret 6. juni 2011 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå