Potetmann Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da jeg skulle til å svinge inn på skolens parkeringsplass her en dagen møtte jeg en politibil, jeg tenkte ikke så mye over det. Men når jeg hadde parkert kom jeg på at lyktene mine var av. jeg hadde skrudd dem av når jeg skulle starte mopeden (scooter) i håp om at oppstart ville bli lettere, og glemte så å skru dem på igjen. Så jeg snudde meg å sjekket om politiet hadde brydd seg, det så ut som om han ene så rett på skiltet mitt. Dette skjedde på fredag, og jeg har enda ikke fått noen bot. Politiet snakket aldri med meg Så jeg lurer på noen få ting. -Burde de ikke stoppe å si ifra om ett slikt problem? -Pleier de ikke å gi bøter der og da? -Om de sender bot, hvor lang tid pleier det å ta? Det hadde vært flott om noen kunne hjelpe med disse. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Forenklet forelegg i slike tilfeller skal ha en underskrift ifra vedkommende om han vedtar boten eller ikke. Så siden de ikke stoppet deg eller tok kontakt der og da så slapp du unna. Husk lysene neste gang Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Forenklet forelegg i slike tilfeller skal ha en underskrift ifra vedkommende om han vedtar boten eller ikke. Så siden de ikke stoppet deg eller tok kontakt der og da så slapp du unna. Husk lysene neste gang Nå ble jeg lettet, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå