Wixicy Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har nylig tatt opp styrketrening etter ei pause på ca. ett år, og har planer om å få trent 6 dager i uken. Tenkte jeg skulle ha noen til å se over programmet jeg har satt opp (har sånn nogenlunde peiling på trening, siden jeg har lest mye på styrketrening tidligere), for å se om jeg ikke har gått på en glipp. For å gjøre det veldig enkelt så har jeg satt det opp slik; Dag 1: leggen (alt under knærene), bryst (manualer på 15° benk), triceps og øvre ryggmuskler Dag 2: Fremside av lår, sideliggende ryggmuskler, skuldre og magemuskler Dag 3: Bakside av lår, nedre ryggmuskler, sideliggende magemuskler og biceps curls. Osv. Alle øvelser blir gjort med apparater på treningsenteret. Kan også legge til at jeg har planer om å gå grovt opp i vekt, er 175 og veier 55-56kg for øyeblikket. Går på proteiner, gainer, kreatin, ZMA og omega 3. Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har nylig tatt opp styrketrening etter ei pause på ca. ett år, og har planer om å få trent 6 dager i uken. Tenkte jeg skulle ha noen til å se over programmet jeg har satt opp (har sånn nogenlunde peiling på trening, siden jeg har lest mye på styrketrening tidligere), for å se om jeg ikke har gått på en glipp. For å gjøre det veldig enkelt så har jeg satt det opp slik; Dag 1: leggen (alt under knærene), bryst (manualer på 15° benk), triceps og øvre ryggmuskler Dag 2: Fremside av lår, sideliggende ryggmuskler, skuldre og magemuskler Dag 3: Bakside av lår, nedre ryggmuskler, sideliggende magemuskler og biceps curls. Osv. Alle øvelser blir gjort med apparater på treningsenteret. Kan også legge til at jeg har planer om å gå grovt opp i vekt, er 175 og veier 55-56kg for øyeblikket. Går på proteiner, gainer, kreatin, ZMA og omega 3. Helt enig i Ario her. Følg stronglifts til punkt og prikke, det innebærer også at du holder deg til programmets 3 dager med styrkeløft i uka. Skal du opp i vekt er mengden mat og restitusjon det første du skal tenke på, ikke hvor mange dager trening du får dyttet inn i løpet av en uke (selv om det er fristende ) har sånn nogenlunde peiling på trening, siden jeg har lest mye på styrketrening tidligere Alle øvelser blir gjort med apparater på treningsenteret. Da er det tydeligvis bare å glemme alt du har lært, og begynne på nytt. Hvis du har planer om å gå opp i vekt, er det bare å droppe apparater med en gang, og komme deg over til frivektsavdelingen. Stronglifts eller starting strength er nok midt i blinken for deg Endret 7. juni 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du kan fint trene helkropp eller 2-split når du trener hver 3 dag. Ville gjort det selv, og heller varriere litt på øvelsene fra gang til gang. Stronglifts er et solid og effektivt program, i tillegg kan jeg anbefale RYP: https://www.tn.no/ryp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå