chevy1990 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heisann.. Jeg var sammen med ei jente i 2 år fra jeg var 17 til 19 år.. Er idag 21 år og det har vært slutt i ganske nøyaktig to år....hun tok kontakt for første gang siden det ble slutt for noen uker siden og vi har vært på noen turer og vært litt sammen og har det egentlig veldig bra sammen.... Vi gikk fra hverandre fordi vi var litt for sta begge to, litt for sjalu, det var det første skikkelige forholdet for begge to og jeg var på flyttefot til høgskolen mens hun hadde et år igjen på vgs.... Vi leker nå med tanken på å bli sammen igjen for vi har det egentlig perfekt sammen, vet ikke helt hvorfor men det føles hvertfall veldig riktig.... Begge har blitt mer voksne og de forholdene jeg har hatt etter henne har bare vært elendige.... Har noen erfaringer med dette?? Er jeg på vei til å lure meg selv med å tro at dette skal fungere nå siden vi er eldre og vet bedre eller er dette noe som faktisk kan fungere....?? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er jo mulig at det går, men det meste tilsier at dere vil falle i gamle vaner, og være ved ''start'' igjen. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Så lenge dere begge er "fri", har det fint sammen og har lyst å prøve på nytt er det vel ikke noe i veien for å hoppe i det! Det verste som kan skje er jo at det ikke funker. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg kan ikke se noen grunn til å la vær? Hvis det viser seg at det ikke funker så har dere jo allerede fått trening i å slå opp Fra spøk til alvor; det er jo ingenting som er sikkert her i verden og livet er for kort til å la vær å gjøre noe man kommer til å angre på. Mottoet har du lyst har du lov kan anvendes her Lykke til:) Lenke til kommentar
chevy1990 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Dere har i grunn rett, bedre å satse og angre enn å ikke satse og tenke resten av livet om det kanskje kunne gått.... Så får heller alle rundt meg si hva dem vil, er jo mitt liv....:) Takk for svar!!:) Lenke til kommentar
chevy1990 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Konklusjon: Farlig felle..... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Konklusjon: Farlig felle..... what happend? Postet av anonym: 2023c93501e3df5c76b987bf53df37da Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hei. Det kan jo hende det går selvfølgelig, men muligheten er jo at dere slår opp igjen og du/hun/begge to blir såra og det er jo ikke noe morsomt. Du/Dere skal iallefall tenke igjen grundig igjennom det å bli sammen igjen. Kanskje dere bare skal prøve i første omgang om være venner også får dere se hva som skjer videre. Men hvis dere begge er fast bestemt om at det skal gå bra, så skal det vel ikke være noe problem. Men hvis ingen av dere har forandra dere fra sist dere var sammen så er det bare å glemme det. Hvis dere er like sta og sjalu. Endret 8. oktober 2011 av wil Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Dersom grunnen til at dere slo opp var sjalusi, vil jeg tro at dere begge, etter forhold på begge sider etter dette, har vokst fra dere dette. Godt mulig det vil være perfect match nå, men etter konklusjonen din kan det jo virke som om at det har dukket opp noe. Lenke til kommentar
chevy1990 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Ekser er ekser, enkelt og greit.. Kan nok virke bra de første ukene/måneden men man faller tilbake til de samme tingene og folk kan nok forandre seg men i dette tilfellet var nok ikke det tilfellet.. Får vell heller prøve å finne denne sjøen det skal være så mye fisk i isteden..:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå