blackeyedragon Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Overskrifta sier jo det meste, så vet dere hvordan????? Takker selvsagt for svar Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 koble sammen ledningene som kommer fra power supply'en som hetter atx_on trur d e nr 14. Du kan søke i forumet har vert tilsvarende poster om dette. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvordan få ti spørsmålstegn til å bli ett? -_- Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvordan få ti spørsmålstegn til å bli ett? -_- Putter de oppå hverandre... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvordan få ti spørsmålstegn til å bli ett? -_- :lol: Lo rett ut da jeg leste den der Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det finnes bare en måte å få 2 psu til å bli en. SMELTE DEM TIL EN KLUMP! Skriv heller i topic. Hvordan koble sammen 2 psu? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Denne tråden har det jo kommet mye interessant ut av ! Ikke at det jeg skriver nå vill hjelpe noe mere dah ! Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg regner nesten med at du mener å ha to psu er i pc`en din, en som gir strøm til hk og en som ordner med resten. Om du har en atx forsyning (noe alle i dag har) så kan jeg banne på(noe som ikke er pent) at du kan kobble sammen den grå og den grønne ledningene som er montert på hk kontakten. om du ikke stoler på meg kan du gå inn på: http://www.ocshoot.no/atxtweak.htm du kan også sjekke fargene på ok.no under verktøyskisten Mvh Kfb Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg regner nesten med at du mener å ha to psu er i pc`en din, en som gir strøm til hk og en som ordner med resten. Om du har en atx forsyning (noe alle i dag har) så kan jeg banne på(noe som ikke er pent) at du kan kobble sammen den grå og den grønne ledningene som er montert på hk kontakten. om du ikke stoler på meg kan du gå inn på: http://www.ocshoot.no/atxtweak.htm du kan også sjekke fargene på ok.no under verktøyskisten Mvh Kfb veeeeel... hvis du gjør d der så går det ikke an å slå av srømforsyninga... Hvis du vil ha begge til å starte samtidig kobler du ganske enkelt sammen de GRØNNE kablene på ATX pluggen.. (pin14)... Da vil begge starte samtidig og (ikke minst) slå seg av når du slår av maskina... bruker du Oshoot guiden vil den stå på hele tiden... Dessuten er det vanligvis grønn og SORT kabel man kobler sammen.. ikke grønn og grå... på skikkelige strømforsyninger kommer det ikke signal på "power ok" før man har sendt signal til power on først... hvis det kommer konstant signal fra power ok så er det ikke noe vits i power ok ledninga... så enkelt er det... slik det skal virke (litt dyrere strømforsyninger er slik) er at når du trykker på knappen frempå kabinettet vil hovedkortet legge grønn leder til jord.. da starter strømforsyninga.. skjekker at spenningene er stabile og sender signal tilbake til power ok... da først starter hovedkortet... hvis en spenning er feil vil den ganske enkelt ikke starte.. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvordan få ti spørsmålstegn til å bli ett? -_- Putter de oppå hverandre... LOL!! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det går ann det! http://www.procooling.com/articles/html/sh...tween_psu_s.php den siden der har foresten mange andre kule artikler som bør leses :smile: Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 jeg regner nesten med at du mener å ha to psu er i pc`en din, en som gir strøm til hk og en som ordner med resten. Om du har en atx forsyning (noe alle i dag har) så kan jeg banne på(noe som ikke er pent) at du kan kobble sammen den grå og den grønne ledningene som er montert på hk kontakten. om du ikke stoler på meg kan du gå inn på: http://www.ocshoot.no/atxtweak.htm du kan også sjekke fargene på ok.no under verktøyskisten Mvh Kfb veeeeel... hvis du gjør d der så går det ikke an å slå av srømforsyninga... Hvis du vil ha begge til å starte samtidig kobler du ganske enkelt sammen de GRØNNE kablene på ATX pluggen.. (pin14)... Da vil begge starte samtidig og (ikke minst) slå seg av når du slår av maskina... bruker du Oshoot guiden vil den stå på hele tiden... Dessuten er det vanligvis grønn og SORT kabel man kobler sammen.. ikke grønn og grå... på skikkelige strømforsyninger kommer det ikke signal på "power ok" før man har sendt signal til power on først... hvis det kommer konstant signal fra power ok så er det ikke noe vits i power ok ledninga... så enkelt er det... slik det skal virke (litt dyrere strømforsyninger er slik) er at når du trykker på knappen frempå kabinettet vil hovedkortet legge grønn leder til jord.. da starter strømforsyninga.. skjekker at spenningene er stabile og sender signal tilbake til power ok... da først starter hovedkortet... hvis en spenning er feil vil den ganske enkelt ikke starte.. ok jeg bøyer meg i støvet med min uvitenhet og mizforståelse :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå