TST Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vi er på plass når teppet går opp 18:30. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dette blir gøy. Håper på mange flotte gameplay-demonstrasjoner og noen sjokkerende overraskelser. My Metallica-shirt is ready!(kudos til de som skjønner referansen) Endret 6. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kan du forklare den til meg? Kan ta den på PM hvis du må. Gleder meg til i kveld. Halo 4, Halo HD og Dance Central 2 har allerede blitt outa. Håper på ordentlig bekfreftelse av nytt Alan Wake. Et av favorittspillene mine i 2010. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tipper på en håndfull totalt uinteressante oppfølgere og noe Kinect-greier. Kanskje en FPS av en gammel lisens? Microsoft sitter kanskje ikke på noe de kan ødelegge.... 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tok ikke lang tid før Ottar, Sony-fanboys eller en hater kom på banen i denne nyheten nei. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Kinnect, Kinnect, Kinnect! Neida, jeg ser som alltid virkelig frem til dette, selv om jeg dessverre har en følelse av at de fleste store overraskelsene allerede er røpet. Blir uansett superspennende. Personlig håper jeg mest på noe kreativt fra Molyneux som søker seg mer tilbake mot hans tidlige karriere enn den (riktignok utmerkede) Fable-serien. Kanskje noe mer strategisk? Ellers blir det også spennende å se Codename: Kingdoms. Ryktene sier at dette er et førstepersons meleespill til Kinnect - så det høres jo ihvertfall veldig kreativt ut. Edit: Virker forresten som om Codename: Kingdoms har fått navnet Ryse ifølge de siste ryktene. Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kan du forklare den til meg? Kan ta den på PM hvis du må. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=406183 Det skader ikke å ha litt selvironi når man snakker om dataspill. Edit: Virker forresten som om Codename: Kingdoms har fått navnet Ryse ifølge de siste ryktene. Jupp. Det sies å være et cinematisk spill til Kinect. Litt skuffende dersom det stemmer. Jeg håpte på et tredjepersons actionspill med valgfrie Kinect-funksjoner. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hvilket tråd skal vi bruke til å skrive reaksjoner underveis i konferansen? Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Legger til voice-search, men mulig kun for engelsktalende. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Utrolig kul Halo 4 trailer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hmm, personlig syns jeg det ble litt mye kinect oppgulp på slutten der. Stemningen i salen ble jo nesten pinlig stille et par ganger. På den annen side, hva er oddsen får at jeg får kona til å kle seg naken slik at jeg kan scanne henne og gjøre skitne ting når hun ikke er hjemme. Akkurat den delen så jo litt interesant ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Litt vel mye Kinect, selv om det ser spennende ut i lag med Forza, Mass Effect og Ghost Recon. Veldig fornøyd med mer Halo. Ble tatt av hypen da jeg kalte det for "den beste konferansen" eller noe i den dur da Halo 4 ble annonsert. Fortsatt en relativt sterk presentasjon, synes jeg. Håper IPTV kommer til Norge! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Man kan si mye rart om Microsoft, men jeg synes Xbox-avdelingen gjør mye bra, og om det blir fornuftige priser og gode praktiske løsninger tror jeg de er inne på noe når det kommer til ikke-spill-ting. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har det Norske klokkeslettet på EA sin pressekonfreanse? Og MW3, SKYRIM og Batman i samme slengen.. Har ikke tid til å lete frem klokkeslettene nå Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har det Norske klokkeslettet på EA sin pressekonfreanse? Og MW3, SKYRIM og Batman i samme slengen.. Har ikke tid til å lete frem klokkeslettene nå Starter om 20 minutter. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er det noe sted jeg kan finne streamen online? finner ingen som ligger på nett, bare live streams, og de er jo ikke live lenger Mulig jeg bare er blind da ^^ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) clicky -> Gametrailers livestream <- clicky Skulle vi hatt en irc-kanal for å diskutere? Venter uansett på irc.geekshed.net #gamernoe3 Endret 6. juni 2011 av S-r-ex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg blir så ille berørt. Nei, det finnes ikke noe intuitivt i å snu på hodet for å se til siden i bilen når man allikevel må se på skjermen. Nei, det er ikke "immersive" å spille railshooters med håndveiving og delay på alt man gjør. Nei, stemmekommandoer funker ikke under hektiske sekvenser hvor ting må skje raskt; for treigt, altfor mye delay. Dette Kinect/Move/Wii-rævvarallet er for babyer, homoer og husfruer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå