Kristian86 Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Perfekt for stranden? Solbriller filmer HD-video Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 kan ikke si at det var mye sexy briller dette da... og de stikker nok lett ut, akkurat som de solbrillene med innebygd mp3 spiller Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Sikkert perfekt for pedoer og andre ekle. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Var da utrolig stygge briller. Hva med disse brillene Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 "mulighet til å lagre hele 1,4 gigabites" Bytes eller bits? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kan se det kan bli brukt i sportsvideo sammenheng. 1 Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Som Greddi sier vil jeg tro de kan være brukbare til å filme actionfylte sporter om man vil ha ridercam f.eks. Hadde dog vært fint med litt høyere FPS. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Enig, 720P @ 30FPS er brukbart til å filme First-Person i sport sammenheng eller andre morro ting man finner på, men 120FPS hadde vært genialt for ting der det skjer litt mer. Man hadde da også fått mulighet til å spille tilbake 1/4-5 hastighet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Antallet cam-utgivelser kommer muligens til å øke? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Antallet cam-utgivelser kommer muligens til å øke? Huff, den siste Cam-utgivelsen jeg så var X-Men 2 fra 2003, og den hadde nok blitt en enda mindre hyggelig opplevelse om kameraet i blant duppet ned i popcornet. Det hadde vel også blitt mye pes med bytte av minnekort gjennom en hel film... Jeg kunne egentlig godt å ha tenkt meg slike kamerabriller om jeg kunne ha justert ned hastigheten til f.eks ett bilde per sekund. Da kunne jeg ha lagd timelapser av sykkelturene mine. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg kunne veldig godt tenkt meg et par av disse solbrillene til å filme gåturer i skogen, sykkelturer, eller komme helt opp i situasjonene på fotballbanen. Så spørs om det om pengepungen tillatter et kjøp av dette produktet.. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 I WANT I WANT I WANT!!!! Dette er noe guttungen i meg skriker etter!! alle de mulighetene til å ta fete bilder som har forsvunnet fordi jeg har holdt et kamera og folk har flyktet, nå kan jeg ta bildene jeg vil når jeg vil av hvem jeg vil, sjult.. MOHAHAHAHAHA MOHAHAHAAHA!!! -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg